Liddell Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 ALVORLIG PROBLEM! Hver gang jeg starter PC-en kommer System Recovery options opp. Jeg canceler og trykker restart, men det kommer bare opp igjen! Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
espenae Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 ALVORLIG PROBLEM! Hver gang jeg starter PC-en kommer System Recovery options opp. Jeg canceler og trykker restart, men det kommer bare opp igjen! Hva kan jeg gjøre? har du være innpå biosen? og fiklet med noe der i det siste? Lenke til kommentar
ffkern Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Sliter med det samme! Noen tips? Formaterte dataen, men så glemte jeg å sette i laderen så dataen slo seg av under installasjonen. Nå kommer jeg bare til System Recovery Option! Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 ALVORLIG PROBLEM! Hver gang jeg starter PC-en kommer System Recovery options opp. Jeg canceler og trykker restart, men det kommer bare opp igjen! Hva kan jeg gjøre? Hvilken PC er det snakk om da? Vanskelig å hjelpe uten å vite noe om merke, modell etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå