Gå til innhold

Ny Sony Ericsson telefon

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha meg ny sony ericsson telefon, og lurer på å prøve meg på en cybershot telefon.

Ser at SE C510 ser ganske grei ut, men den har ikke ekte blits. Er dette en stor bakdel? Og hvordan er kameradekselet på baksiden der? Blir det løst og slarkete etterhvert? Ellers, er knappene på den gode i lengden? Er menyen rask?

Jeg vurderer også å vente på c901, men vet ikke om jeg gidder å vente helt til juni når den kommer til norge.

Noen tips til andre fine klassiske sony ericsson telefoner? Liker de med klassisk design (candybar), og med raskt OS.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

C510 er en okey telefon og om det blir løst og slarkete etterhvert blir det ikke....

Menyen er veldig rask og pen, og lyden er DRIT BRA!!!

Skjermen er god og tastene er alldeles nydelig, kameraet er nesten som om det skulle være 5MP...

Dette vet jeg begrunn av at en på jobben har den(fikk se på den).

Hvis du ikke må ha SE så anbefaler jeg nokia n86 kommer rundt 5 april, har forhåndbestilten jeg....gleder meg-.-

Lenke til kommentar
C510 er en okey telefon og om det blir løst og slarkete etterhvert blir det ikke....

Menyen er veldig rask og pen, og lyden er DRIT BRA!!!

Skjermen er god og tastene er alldeles nydelig, kameraet er nesten som om det skulle være 5MP...

Dette vet jeg begrunn av at en på jobben har den(fikk se på den).

Hvis du ikke må ha SE så anbefaler jeg nokia n86 kommer rundt 5 april, har forhåndbestilten jeg....gleder meg-.-

Takk for bra svar på akkurat det jeg lurte på :)

Har klådd litt på den selv, om må si jeg digger tastene. Veldig god feedback og ikke for harde å trykke inn heller. Godt å høre at kameraluken ikke blir slarkete, og at det er bra lyd i den. Gleder meg, kommer sikkert i posten i morgen! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...