Mr.Anki Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Smakte på den under TG. Var helt grei synes jeg. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 74%? Det tror jeg ikke helt på. Rundt 60 % tror jeg det var. Nesten halvparten da. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Kommer denne til norge? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) EDIT: Den er ute allerede ja... Håper de skaffer den i sverige (hamstre et par brett med den ) Forresten, bare meg som bareh ar sett urge i norge? Endret 16. april 2009 av Kimelimm Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Jeg har ikke sett denne. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 EDIT: Den er ute allerede ja... Håper de skaffer den i sverige (hamstre et par brett med den ) Forresten, bare meg som bareh ar sett urge i norge? Jepp, Norge er eneste land igjen som fremdeles selger Urge. Jeg har ikke sett denne. De selger den kun på Deli De luca og 7eleven, 1.mars kommer den i daglivarebutikkene. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Smakte den i påsken, ikke helt min smak. Å bra er det, så kan man heller kjøpe en stor urge Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 EDIT: Den er ute allerede ja... Håper de skaffer den i sverige (hamstre et par brett med den ) Forresten, bare meg som bareh ar sett urge i norge? Jepp, Norge er eneste land igjen som fremdeles selger Urge. Jeg har ikke sett denne. De selger den kun på Deli De luca og 7eleven, 1.mars kommer den i daglivarebutikkene. 1 Mars 2010? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 EDIT: Den er ute allerede ja... Håper de skaffer den i sverige (hamstre et par brett med den ) Forresten, bare meg som bareh ar sett urge i norge? Sikkert mange andre også. Jeg selv har drukket den på 7/11 i asker. EDIT: Den er ute allerede ja... Håper de skaffer den i sverige (hamstre et par brett med den ) Forresten, bare meg som bareh ar sett urge i norge? Jepp, Norge er eneste land igjen som fremdeles selger Urge. Jeg har ikke sett denne. De selger den kun på Deli De luca og 7eleven, 1.mars kommer den i daglivarebutikkene. Mente du ikke 1.Mai ?? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 EDIT: Den er ute allerede ja... Håper de skaffer den i sverige (hamstre et par brett med den ) Forresten, bare meg som bareh ar sett urge i norge? Jepp, Norge er eneste land igjen som fremdeles selger Urge. Den selges vel i USA under navnet Surge, etter det jeg vet? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 den ble solgt i USA, men så slutta de Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Surge was taken off the market years ago. The Coca-Cola company sells Vault which is a very similar drink and if you want to track it down you can look for Urge which is what Surge was sold as in Norway and other European countries; though Norway is the only country it is still available in. Skal visst nok være lik Urge: Endret 16. april 2009 av Cortese Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 EDIT: Den er ute allerede ja... Håper de skaffer den i sverige (hamstre et par brett med den ) Forresten, bare meg som bareh ar sett urge i norge? Sikkert mange andre også. Jeg selv har drukket den på 7/11 i asker. EDIT: Den er ute allerede ja... Håper de skaffer den i sverige (hamstre et par brett med den ) Forresten, bare meg som bareh ar sett urge i norge? Jepp, Norge er eneste land igjen som fremdeles selger Urge. Jeg har ikke sett denne. De selger den kun på Deli De luca og 7eleven, 1.mars kommer den i daglivarebutikkene. Mente du ikke 1.Mai ?? Seff mener jeg 1. Mai, går aldri bra når man skal skrive innlegg når man har dårlig tid Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Off- topic fjernet MVH KVTL Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Intense smaker helt herlig! Beste energidrikk til dags dato. Designet på den er så forbanna tøft også! Den blir forresten offisielt lansert 27 April. Kilder: http://www.nettby.no/community/article.php...nity_id=1112148 http://www.kreativtforum.no/?ID=News&g...69-f0e23951513a Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 74%? Det tror jeg ikke helt på. Rundt 60 % tror jeg det var. Nesten halvparten da. Det er sykt mye Den kunne gjerne vert søtere for min del.. Det er det verste Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Den inneholder 56g sukker (112 gram per liter). En boks dekker 62% av dagsbehovet for sukker. Til sammenligning inneholder Coca Cola 27g sukker (54 gram per liter) og en flaske dekker 29%av dagsbehovet for sukker. Tilnærmet dobbelt så mye sukker i Urge Intense altså. Kilde: Boksen/flaska. Gledelig nyhet at den lanseres 27. april! Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 74%? Det tror jeg ikke helt på. Rundt 60 % tror jeg det var. Nesten halvparten da. 62% eller 56g sukker. Men det er vel snakk om 62% sukkerarter, er det ikke? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 Den har jo ikke 62% sukker. Om du sier at en halv liter veier ca en halv kg så er 56 g ca 11% sukker. Det som står på flaska er sikkert at de 56 grammene er 62% av alt sukkeret du trenger på en dag, med andre ord har du et dagsbehov på 90 gram sukker. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 16. april 2009 Rapporter Del Skrevet 16. april 2009 (endret) 62% sukker ville nok blitt en noe seig væske. Gleder meg til denne kommer i dagligvarebutikker. Liker det at den ikke har den typiske energidrikksmaken som bla. burn og battery har. Endret 16. april 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå