Gå til innhold

Ny type URGE på 0,5-liters boks?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EDIT: Den er ute allerede ja... Håper de skaffer den i sverige (hamstre et par brett med den :)) Forresten, bare meg som bareh ar sett urge i norge?

Jepp, Norge er eneste land igjen som fremdeles selger Urge.

 

Jeg har ikke sett denne.

De selger den kun på Deli De luca og 7eleven, 1.mars kommer den i daglivarebutikkene.

Lenke til kommentar
EDIT: Den er ute allerede ja... Håper de skaffer den i sverige (hamstre et par brett med den :)) Forresten, bare meg som bareh ar sett urge i norge?

Jepp, Norge er eneste land igjen som fremdeles selger Urge.

 

Jeg har ikke sett denne.

De selger den kun på Deli De luca og 7eleven, 1.mars kommer den i daglivarebutikkene.

 

1 Mars 2010?

Lenke til kommentar
EDIT: Den er ute allerede ja... Håper de skaffer den i sverige (hamstre et par brett med den :)) Forresten, bare meg som bareh ar sett urge i norge?

 

Sikkert mange andre også. Jeg selv har drukket den på 7/11 i asker.

 

EDIT: Den er ute allerede ja... Håper de skaffer den i sverige (hamstre et par brett med den :)) Forresten, bare meg som bareh ar sett urge i norge?

Jepp, Norge er eneste land igjen som fremdeles selger Urge.

 

Jeg har ikke sett denne.

De selger den kun på Deli De luca og 7eleven, 1.mars kommer den i daglivarebutikkene.

 

Mente du ikke 1.Mai ??

Lenke til kommentar

Surge was taken off the market years ago. The Coca-Cola company sells Vault which is a very similar drink and if you want to track it down you can look for Urge which is what Surge was sold as in Norway and other European countries; though Norway is the only country it is still available in.

 

Skal visst nok være lik Urge:

 

vault1.jpg

Endret av Cortese
Lenke til kommentar
EDIT: Den er ute allerede ja... Håper de skaffer den i sverige (hamstre et par brett med den :)) Forresten, bare meg som bareh ar sett urge i norge?

 

Sikkert mange andre også. Jeg selv har drukket den på 7/11 i asker.

 

EDIT: Den er ute allerede ja... Håper de skaffer den i sverige (hamstre et par brett med den :)) Forresten, bare meg som bareh ar sett urge i norge?

Jepp, Norge er eneste land igjen som fremdeles selger Urge.

 

Jeg har ikke sett denne.

De selger den kun på Deli De luca og 7eleven, 1.mars kommer den i daglivarebutikkene.

 

Mente du ikke 1.Mai ??

Seff mener jeg 1. Mai, går aldri bra når man skal skrive innlegg når man har dårlig tid :blush:

Lenke til kommentar

Den inneholder 56g sukker (112 gram per liter). En boks dekker 62% av dagsbehovet for sukker. Til sammenligning inneholder Coca Cola 27g sukker (54 gram per liter) og en flaske dekker 29%av dagsbehovet for sukker. Tilnærmet dobbelt så mye sukker i Urge Intense altså. Kilde: Boksen/flaska.

 

Gledelig nyhet at den lanseres 27. april! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...