Robert. Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Så denne på Deli De Luca på Oslocity, så den er jo ute noen steder alerede. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Kjøpte en boks på 7/11 i sta. Kan ikke si jeg ble spesielt imponert. Synes det var litt tam, hadde forventa en litt urge aktig smak på den. Var veldig frisk Lenke til kommentar
JohnCalzon Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Kan bekrefte at de har maaaaange på 7-eleven i drammen sentrum=) Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Ser det er en del som sier smaken var "tam" og slikt. Likte det at smaken var litt "myk" jeg, er så lei av standardsmaken på energidrikker. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Da har jeg smakt denne, og har kun en ting å si, mer smak takk! Smakte som vann med smak... Men god var den jo Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Den har nå kommet til flere 7-eleven i Oslo sentrum, bla. a. i Henrik Ibsensgate 38 (Ved US-ambassaden), og i Karl Johans Gate 13, ved TV2... Sto ingen pris i hylla (!) Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 Noen som har kjøpt den for under 30,- i Oslo? Var en som snakka om 18,- på Narvesen, men det var vel ikke i Oslo? Synes 30,- er litt drøyt ... Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 3. april 2009 Rapporter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Noen som har kjøpt den for under 30,- i Oslo?Var en som snakka om 18,- på Narvesen, men det var vel ikke i Oslo? Synes 30,- er litt drøyt ... Når vanlig brus koster 27-28 kr på disse stedene, og Burn som er halvparten så mye drikke koster ca. 30 kr, så er det ikke så ille. Tenker meg det kommer til å legge seg litt over Burn i butikkpris, altså rundt 16-18 kr Endret 3. april 2009 av RCP-88 Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 4. april 2009 Rapporter Del Skrevet 4. april 2009 Enig i at prisen ikke er så ille for å være på en kiosk. Men jeg kjøper aldri brus på kiosk fordi det er så dyrt. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Noen som vet koffein-innhold i denne? Er det under 70-80mg blir jeg skuffa. Men jeg kommer alikevell til å kjøpe minst 2-3 bokser for å smake ordentlig på den. Urge er digg brus, de har forstått hvordan man skal kombinere sukker og koffein Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Noen som vet koffein-innhold i denne? Er det under 70-80mg blir jeg skuffa. Men jeg kommer alikevell til å kjøpe minst 2-3 bokser for å smake ordentlig på den. Urge er digg brus, de har forstått hvordan man skal kombinere sukker og koffein Du finner nok svaret her. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 75 mg er jo brukbart. Får bare håpe den ikke koster over 20 kr boksen da. Selv drikker jeg en del Fres (brusetabelett fra TechNutrition (tn.no)), og det er ca 3,50 kr for 80mg koffein som du selv velger hvor mye vann du vil ha Smaksmessig går det fint med 4 stk i en halv liter, så 240mg i en halv liter for 14 kr er ganske billig Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Hvis du vil har de under 20kr må du nok vente til 1. mai. Nå selges de for 30kr alle plassene jeg har sett (flere Deli de Luca butikker og en 7-eleven). Lenke til kommentar
huggy Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Noen som vet om noen mat butikker som selger den ? Ikke noe 7/11 her gitt.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Noen som vet om noen mat butikker som selger den ? Ikke noe 7/11 her gitt.. Dette er besvart flere ganger. De er bare på Deli og 7/11 frem til første mai. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Noen som vet om noen mat butikker som selger den ? Ikke noe 7/11 her gitt.. Dette er besvart flere ganger. De er bare på Deli og 7/11 frem til første mai. Takk.. Tok meg ikke tid til å lese gjennom tråden. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Kjøpte Urge intense på 7/11 idag: Var en liten nedtur når jeg smakte på den selvom den var helt grei. Likte ikke helt ettersmaken.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Kjøpte Urge intense på 7/11 idag: Var en liten nedtur når jeg smakte på den selvom den var helt grei. Likte ikke helt ettersmaken.. Jeg ble også litt skuffet, men jeg synes den ble bedre etter hvert. Ettersmaken var så som så. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 Jeg leste på boksen, og så at det var dobbelt så mye sukker som i vanlig Urge... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. april 2009 Rapporter Del Skrevet 12. april 2009 74%? Det tror jeg ikke helt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå