Gå til innhold

Ny type URGE på 0,5-liters boks?


Anbefalte innlegg

Jeg betalte 18,- for boksen i dag på Narvesen i Bergen sentrum. På tilbud, med plakat i vinduet :p

Hvilken?? Må jo være minst 10 stk i Bergen sentrum :p

 

Har svidd av 90kr på tre bokser her de tre siste dagene (fra 7/11 på Engen), så hvis jeg finner dem til 18 må det hamstres. Liten tvil om at dette er min nye favorittenergidrikk ja :)

 

(men så skal det jo nevnes at jeg brekker meg av alle de andre så det skulle ikke så mye til... :sick: )

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, og takk for din interesse for vårt nye produkt URGE Intense.

 

Pr. dato får du kun kjøpt den på Deli de Luca, men fra 1. mai finner

du URGE Intense i alle dagligvarebutikker, kiosker og bensinstasjoner.

 

Med vennlig hilsen

Coca-Cola forbrukerservice

Og jeg som hadde håpet på urge intense til TG. Deli de Luca blir for dyrt i lengden.

 

Jaja, den som venter på noe godt...

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

Review:

 

Forhåndsfryst til nesten frysepunkt, så helt i gult cola-glass (standard utforming, de som finnes på mcD)

 

Luktet faktisk bringebær, og ikke guarana slik jeg håpet. Altså ikke "sur" slik som alle andre energidrikker. Hadde jeg ikke visst at dette var en URGE fra før av, hadde jeg nok ikke gjettet at det var samme drikk, men med energidrikkkvaliteter. Den smakte mye mer bringebær (eller generell røde frukter), og heller lite URGE! Ingen vond smak, men heller feil label mener jeg!

 

Virkelig synd de ikke laget en "clean" URGE med guarana, de måtte jo selvsagt endre på hele smaken.

 

Kommer til å fortsette å kjøpe produktet om det går ned i pris, men vanlig URGE er best, ofc :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...