Loomy Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Jeg betalte 18,- for boksen i dag på Narvesen i Bergen sentrum. På tilbud, med plakat i vinduet Hvilken?? Må jo være minst 10 stk i Bergen sentrum Har svidd av 90kr på tre bokser her de tre siste dagene (fra 7/11 på Engen), så hvis jeg finner dem til 18 må det hamstres. Liten tvil om at dette er min nye favorittenergidrikk ja (men så skal det jo nevnes at jeg brekker meg av alle de andre så det skulle ikke så mye til... ) Endret 31. mars 2009 av Loomy Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Hei, og takk for din interesse for vårt nye produkt URGE Intense. Pr. dato får du kun kjøpt den på Deli de Luca, men fra 1. mai finner du URGE Intense i alle dagligvarebutikker, kiosker og bensinstasjoner. Med vennlig hilsen Coca-Cola forbrukerservice Og jeg som hadde håpet på urge intense til TG. Deli de Luca blir for dyrt i lengden. Jaja, den som venter på noe godt... Endret 1. april 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 1. mai? Søren.. jaja får kjøpe på narvesen da Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Noo, hvorfor vente så lenge med å gi den ut i daglivare da? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Wooho De hadde på 7/11 i Tønsberg! Ikke turt å åpne den ennå da Er nesten så jeg drar ned dit bare for å ta på boksen =) Haha, lenge leve de som er avhengig av urge! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 At det går an å være avhengig av slikt oppvaskvann skjønner ikke jeg.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hva skjer med alle avatarene da? hahaha Sykt bra! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Står på forsiden. Vi ble hacka av en dude fra Bangladesh i morges. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Oh no! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1093562 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 At det går an å være avhengig av slikt oppvaskvann skjønner ikke jeg.. Bare missundelig fordi du ikke liker urge. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Denne må testes når den kommer i dagligvarebutikkene Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 ...som leder til spørsmålet: når kommer den i dagligvarebutikkene? Hvis noen vet, åfkårz. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er vel 1. Mai det er sagt tidligere? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Åja, ok. Beklager, har ikke lest tråden, hehe. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Er vel 1. Mai det er sagt tidligere? Burde skrives inn i trådtittel... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ja, det burde det slik at vi ikke får flere spørsmål om det Jeg sitter med en nå... Det er så skamgodt. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Review: Forhåndsfryst til nesten frysepunkt, så helt i gult cola-glass (standard utforming, de som finnes på mcD) Luktet faktisk bringebær, og ikke guarana slik jeg håpet. Altså ikke "sur" slik som alle andre energidrikker. Hadde jeg ikke visst at dette var en URGE fra før av, hadde jeg nok ikke gjettet at det var samme drikk, men med energidrikkkvaliteter. Den smakte mye mer bringebær (eller generell røde frukter), og heller lite URGE! Ingen vond smak, men heller feil label mener jeg! Virkelig synd de ikke laget en "clean" URGE med guarana, de måtte jo selvsagt endre på hele smaken. Kommer til å fortsette å kjøpe produktet om det går ned i pris, men vanlig URGE er best, ofc Lenke til kommentar
Manken Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 men pleier ikke butikker være stengt på 1.mai ? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Nå sier de jo strengt tatt "fra 1. mai" også, og ikke "fra og med 1. mai" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå