Spetz Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) FAP FAP FAP. Edit: Vent, selges den overalt? Har ikke sett den i butikkhyllene. Endret 27. mars 2009 av Spetz Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Nei, er ikke taurin i red bull. Taurin er ulovlig i de fleste land... http://en.wikipedia.org/wiki/Red_bull#Ingredients Så vidt jeg vet så er ikke taurin noe særlig energigivenede. Men det er godt for musklene tror jeg. Endret 27. mars 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Jo. Sjekk selv, trykk på taurin. http://www.redbull.se/#page=ProductPage.Ingredients Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Taurin är ett ämne som förekommer naturligt i kroppen, bland annat i våra muskler. Det är en essentiell aminosyra vilket innebär att det i vissa situationer kan uppstå en brist av taurin, t.ex. vid tillfällen av hög stress eller fysisk utmattning. En burk Red Bull Energy Drink innehåller 1000 mg taurin. En person som väger 70 kg har ca. 70 g taurin i kroppen eller 70 ggr så mycket som mängden taurin i en burk Red Bull Energy Drink. Taurin finns naturligt i många av våra dagliga livsmedel, exempelvis fisk, kött och skaldjur. Visste du t.ex. att taurin även finns i bröstmjölk och tillsätts i barnvälling? Taurinet i Red Bull Energy Drink är framställt på helt syntetiskt väg. Regner med at der er svensk red bull vi tenker på her siden det ikke er så vanlig å skaffe det andre plasser, men jeg limer inn fra wikipedia også. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Marketed as an energy drink "to combat mental and physical fatigue", it contains, per 250 mL (8.4 U.S. fl. oz.) serving, about 21.5 g sucrose, 5.25 g of glucose, 50 mg of inositol, 1000 mg of taurine, 600 mg of glucuronolactone, vitamin B — 20 mg of niacin, 5 mg of vitamin B6, 5 mg of pantothenic acid and 5 μg of vitamin B12 , 80 mg of caffeine. The caffeine in one serving is similar to that found in an average cup of brewed coffee (typically 100 mg/250 ml cup, but 72 mg for a U.S. regular 6 fluid ounces cup of coffee) or twice as much as found in a can of Coke (40 mg/330 ml can). A sugar-free version has been available since the beginning of 2003. Sugar-free Red Bull is sweetened with aspartame and sucralose, as opposed to sucrose and glucose. Endret 27. mars 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jo. Sjekk selv, trykk på taurin. http://www.redbull.se/#page=ProductPage.Ingredients Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Taurin är ett ämne som förekommer naturligt i kroppen, bland annat i våra muskler. Det är en essentiell aminosyra vilket innebär att det i vissa situationer kan uppstå en brist av taurin, t.ex. vid tillfällen av hög stress eller fysisk utmattning. En burk Red Bull Energy Drink innehåller 1000 mg taurin. En person som väger 70 kg har ca. 70 g taurin i kroppen eller 70 ggr så mycket som mängden taurin i en burk Red Bull Energy Drink. Taurin finns naturligt i många av våra dagliga livsmedel, exempelvis fisk, kött och skaldjur. Visste du t.ex. att taurin även finns i bröstmjölk och tillsätts i barnvälling? Taurinet i Red Bull Energy Drink är framställt på helt syntetiskt väg. Regner med at der er svens red bull vi tenker på her siden det ikke er så vanlig å skaffe det andre plasser, men jeg limer inn fra wikipedia også. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Marketed as an energy drink "to combat mental and physical fatigue", it contains, per 250 mL (8.4 U.S. fl. oz.) serving, about 21.5 g sucrose, 5.25 g of glucose, 50 mg of inositol, 1000 mg of taurine, 600 mg of glucuronolactone, vitamin B — 20 mg of niacin, 5 mg of vitamin B6, 5 mg of pantothenic acid and 5 μg of vitamin B12 , 80 mg of caffeine. The caffeine in one serving is similar to that found in an average cup of brewed coffee (typically 100 mg/250 ml cup, but 72 mg for a U.S. regular 6 fluid ounces cup of coffee) or twice as much as found in a can of Coke (40 mg/330 ml can). A sugar-free version has been available since the beginning of 2003. Sugar-free Red Bull is sweetened with aspartame and sucralose, as opposed to sucrose and glucose. Stemmer det, tenker på den typen som selges i Sverige. Bare den jeg selv har drukket, beklager dette Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Kjøpte Urge Intense idag på Deli De Luca ved Arbeidersamfunnets plass. De hadde t.o.m. plakat i døra med reklame for den! Den smakte ganske mye som Urge synes jeg egentlig, men med en del Guarana-smak og noe ubestemmelig i tillegg, minnet kanskje litt om ananas. Også var den litt bitrere enn Urge. Men veldig god synes jeg! Kommer til å kjøpe den istedet for brus/energidrikk ofte hvis den kommer til en fornuftig pris i dagligvarebutikker. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg kommer ikke til å fortsette å drikke den. Ikke god nok Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Er ikkeno Deli de luca her, må til Oslo da. Gidder ikke reise dit for å smake på den Best den kommer i butikken snart. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Tørr jeg å spørre hvor mye en slik boks kosta? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Tørr jeg å spørre hvor mye en slik boks kosta? 30,- på Deli de Luca. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Best at prisen går ned etterhvert . Noen som har funnet URGE intense andre steder enn deli de luca? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Best at prisen går ned etterhvert . Noen som har funnet URGE intense andre steder enn deli de luca? Det har blitt lansert først på Deli, kommer sikkert neste uke på andre steder Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Kjøpte en boks i dag på Shell Karmsund i Haugesund Såg den også på Deli de lucas ved torgallmenningen Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Da finnes den andre steder faktisk. Var den like dyr? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 For fucks sake, for en nyhet Ble akkurat ringt opp av en kompis som informerte meg om läsken, og han skal kjøpe 2 stk i Oslo slik at vi kan teste. Dette kommer til å bli en helaften. Kommer med inntrykk senere Lenke til kommentar
MSg Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Kjøpte en boks i dag, og den var ikke noe særlig å skryte av; smaken var platt og opplevelsen like så. Kostet 30 kroner for boksen også.. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 7eleven i Kristiansand. Tenkte jeg skulle kjøpe med noen til noen kamerater i morgen når jeg skal hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå