FLarsen Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Det er 2 mg B6 i Nederlandsk Red Bull (har en boks her). I Norsk Red Bull er det 0.5 mg. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Synes ikke Urge Intense minner meg så veldig om en energidrikk.. Men den er fryktelig god. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg synes Urge Intense smaker søle. Original Urge er mye bedre. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Orignal Urge er overhypet og ikke den beste drikken i mine øyner, Intense er 5x bedre og smaker mye bedre også. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det er din mening ja. Selv mener jeg vanlig Urge smaker mye bedre en intense som rett og slett ikke smaker godt. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Enig. Urge Intense smaker liksom ingenting. Syns det smaker veldig tynn øl med litt kullsyre. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Smak og behag. Jeg synes den er veldig god Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 må bare si at vanlig urge er en av de beste brussortene som er, selv om den ikke har kulsyre så smaker den fremdeles godt, kanskje ikke like godt, men det kan drikkes uten problem Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Den smaker lite men det som smaker er godt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Har blitt litt varmere til Intense, den er kjekk å kjøpe når man har rusla i skogen et par tre timer og er på vei hjem gjennom sentrum. Smaker ikke så veldig mye, mest som vann med masse sukker i. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Testet den for en drøy uke siden. Må si jeg likte den. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Likte den ikke så godt den smakte som sukker blandet med vann som de hadde skvist litt pære saft oppi. Boksen har ganske kult design da føler de selger litt på det ser i vertfall en del "gangstars" som labber rundt med den. Edit: Det var vel ikke det at jeg ikke direkte likte smaken den smakte bare litt "daft" som flere andre her har sakt. Den er ikke på langt nær vært den prisen. Endret 10. juni 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Da har jeg også smakt urge intense. Det var en annerledes smak enn andre energidrikker jeg er vant med. Den var grei nokk, men jeg synes andre smaker mye bedre. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Edit: Det var vel ikke det at jeg ikke direkte likte smaken den smakte bare litt "daft" som flere andre her har sakt. Den er ikke på langt nær vært den prisen.Tror du skal lete lenge etter en eneridrikk med lavere literspris. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Tja, alle de andre taurin-drikkene smaker helt likt, sånn søtt og syrlig på en gang. Men Intense smaker mere bare søtt. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Synes den blir bedre og bedre for hver gang jeg drikker den, la den i frysern så den ble iskald da ble den enda bedre. Ja den er veldig søt 62% sukker i den, nesten så du ser sukkeret ligger i bunnen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Synes den blir bedre og bedre for hver gang jeg drikker den, la den i frysern så den ble iskald da ble den enda bedre. Ja den er veldig søt 62% sukker i den, nesten så du ser sukkeret ligger i bunnen. ser at du ikke har lest igjennom forumet, det er ikke 62 % sukker, men 62% av det daglige intaket til en normal person. les litt igjennom før du svarer Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 DET ER IKKE 62% SUKKER! Faen ta, kan noen sette dette i topic eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå