Gå til innhold

Ny type URGE på 0,5-liters boks?


Anbefalte innlegg

Bare enegidrikker hadde hatt noen effekt på meg, så... Kjenner ikke et kick av noen drikker som jeg har smakt.

 

 

det samme skjer med meg, en gang jeg var på kino, så sovna jeg etter 2 bokser burn. det eneste som gir effekt er red bull, men det gir meg bare høy puls og det kjennes ut som om jeg er skikkelig nærvøs og litt småskjelving etter 2-3 bokse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er jeg den eneste som får driiitvondt i tenna etter 2-3 bokser med energidrinker? Får sånn ising de luxe som varer i flere dager. Kan såvidt spise noe uten at det svir.

 

Red.: Kan neppe være dårlig munnhygiene, da jeg har god munnhygiene og har aldri hatt hull. Rart.

Er du flink til å pusse tenna, LOLANON (sry)? :tease:

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært borti at folk har vondt i tenna og at det ikke har vært ising+dårlig munnhygiene, så jeg aner ikke. Du burde nesten fått vondt i tenna av f.eks brus også, hvis du får vondt av Urge Intense/Red Bull/whatever.

 

Men hva kan det være egentlig? Ising = dårlige tenner. Kanskje du skal sjekke tenna dine allikevel? :innocent:

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Jeg har ikke vært borti at folk har vondt i tenna og at det ikke har vært ising+dårlig munnhygiene, så jeg aner ikke. Du burde nesten fått vondt i tenna av f.eks brus også, hvis du får vondt av Urge Intense/Red Bull/whatever.

 

Men hva kan det være egentlig? Ising = dårlige tenner. Kanskje du skal sjekke tenna dine allikevel? :innocent:

Tjao, vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det. "ising" er vel kanskje ikke det beste uansett. Skjønner hva du mener :) Får det ikke av brus, men veldig syrlige drikker som Schweppes og lignende.

 

Etter slike syrlige drikker, så kjennes det som en sterk "stikking" i tannen som går gjennom hele kroppen. Ja, ganske rart forklart, men bedre enn forrige antar jeg.

 

Til slutt vil det nok framstå som et enkelttilfelle, så jaja. Kan like godt spørre neste gang jeg er på tannlegesjekk. :)

Lenke til kommentar

Vitamin B6

  • Anbefalt dagsbehov for vitamin B6 er 1,2 mg for kvinner og 1,6 mg for menn. Øvre anbefalte inntak er 25 mg daglig.
  • Gode kilder til vitaminet er fisk, innmat, bananer, nøtter, belgfrukter og poteter.
  • For mye vitamin B6 kan påvirke nervesystemet. Svekket kraft, ufrivillige rynkninger og nummenhet i bein og armer kan forekomme.
  • Overdosering kan også senke effekten av epilepsimedikamentene fenobarbatil (Fenemal) og fenytoin (Epinat).

Kilde: Lommelegen.no

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...