Mr. A Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Bare enegidrikker hadde hatt noen effekt på meg, så... Kjenner ikke et kick av noen drikker som jeg har smakt. det samme skjer med meg, en gang jeg var på kino, så sovna jeg etter 2 bokser burn. det eneste som gir effekt er red bull, men det gir meg bare høy puls og det kjennes ut som om jeg er skikkelig nærvøs og litt småskjelving etter 2-3 bokse. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Drakk vel 3 bokser Red Bull her forleden dag eller noe, kan ikke si jeg kjente noe som helst. Edit: På rundt 30minutter. Endret 4. juni 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Drakk vel 3 bokser Red Bull her forleden dag eller noe, kan ikke si jeg kjente noe som helst. Edit: På rundt 30minutter. har du prøvd å ta pulsen ? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Du skal jo ikke "merke" noe. Det er ikke sånn at du blir ruset, du er bare mer våken enn du ville vært ellers. Det er ikke så ofte man tenker "jøss, nå er jeg jammen våken!" Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Tenkte det same tofagerl, begynte å lure på hva folk "merka".. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Tenkte det same tofagerl, begynte å lure på hva folk "merka".. som sakt, jeg merker at pulsen min øker etter 2-3 bokser. er ikke det å "merke" noe ? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Tydeligvis. Men folk fikk det til å høres ut som de vart somehow rusa eller noe i den dur. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Tenkte det same tofagerl, begynte å lure på hva folk "merka".. Vel... Man blir jo hyper etter et par burker. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Er jeg den eneste som får driiitvondt i tenna etter 2-3 bokser med energidrinker? Får sånn ising de luxe som varer i flere dager. Kan såvidt spise noe uten at det svir. Red.: Kan neppe være dårlig munnhygiene, da jeg har god munnhygiene og har aldri hatt hull. Rart. Endret 4. juni 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Er jeg den eneste som får driiitvondt i tenna etter 2-3 bokser med energidrinker? Får sånn ising de luxe som varer i flere dager. Kan såvidt spise noe uten at det svir. Red.: Kan neppe være dårlig munnhygiene, da jeg har god munnhygiene og har aldri hatt hull. Rart. Er du flink til å pusse tenna, LOLANON (sry)? Endret 4. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Er du flink til å pusse tenna, lolanon? Red.: Kan neppe være dårlig munnhygiene, da jeg har god munnhygiene og har aldri hatt hull. Rart. Endret 4. juni 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Jeg har ikke vært borti at folk har vondt i tenna og at det ikke har vært ising+dårlig munnhygiene, så jeg aner ikke. Du burde nesten fått vondt i tenna av f.eks brus også, hvis du får vondt av Urge Intense/Red Bull/whatever. Men hva kan det være egentlig? Ising = dårlige tenner. Kanskje du skal sjekke tenna dine allikevel? Endret 4. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har ikke vært borti at folk har vondt i tenna og at det ikke har vært ising+dårlig munnhygiene, så jeg aner ikke. Du burde nesten fått vondt i tenna av f.eks brus også, hvis du får vondt av Urge Intense/Red Bull/whatever. Men hva kan det være egentlig? Ising = dårlige tenner. Kanskje du skal sjekke tenna dine allikevel? Tjao, vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det. "ising" er vel kanskje ikke det beste uansett. Skjønner hva du mener Får det ikke av brus, men veldig syrlige drikker som Schweppes og lignende. Etter slike syrlige drikker, så kjennes det som en sterk "stikking" i tannen som går gjennom hele kroppen. Ja, ganske rart forklart, men bedre enn forrige antar jeg. Til slutt vil det nok framstå som et enkelttilfelle, så jaja. Kan like godt spørre neste gang jeg er på tannlegesjekk. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Kan være en tannkjøttsykdom også. De er jo tett linket til tennene ;p Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Litt OT, men det får være. Noen som vet om den RedBull'en som er kommet til Norge er helt lik som i alle andre land som selger Redbull? Ikke noe som er tatt ut eller tilsatt? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) hvem vet. de har jo forandra på på cola og fanta. jeg synes at svensk cola og fanta på boks er best Endret 4. juni 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Litt OT, men det får være. Noen som vet om den RedBull'en som er kommet til Norge er helt lik som i alle andre land som selger Redbull? Ikke noe som er tatt ut eller tilsatt? Eneste er at de har redusert mengden med vitamin-B6. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Hva er det som er så "farlig" med vitamin B6 at de måtte redusere deT? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Vitamin B6 Anbefalt dagsbehov for vitamin B6 er 1,2 mg for kvinner og 1,6 mg for menn. Øvre anbefalte inntak er 25 mg daglig. Gode kilder til vitaminet er fisk, innmat, bananer, nøtter, belgfrukter og poteter. For mye vitamin B6 kan påvirke nervesystemet. Svekket kraft, ufrivillige rynkninger og nummenhet i bein og armer kan forekomme. Overdosering kan også senke effekten av epilepsimedikamentene fenobarbatil (Fenemal) og fenytoin (Epinat). Kilde: Lommelegen.no Endret 4. juni 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Hvor B6 var det før de reduserte det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå