NoTrace Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Den blir for søt som blandevann, ja. Da egner vanlig urge seg bedre. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Har blitt glad i Urge Intense nå. Synes den er veldig god. Men ikke like god som Urge. Men den er god. Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 En liten ting jeg har lagt merke til; Urge Intense boxen har fått en lysere farge Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Kan være dårlig printing eller noe på den/de boksene du så da. Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Kan være dårlig printing eller noe på den/de boksene du så da. Joda, tanken har streifet meg, men, har sett det på så godt som alle... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Prøver vel å spare litt på fargene da. Lenke til kommentar
priib Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 Nei, er ikke taurin i red bull. Taurin er ulovlig i de fleste land... Visst er det taurin i redbull.. Kjøpte en boks på rema før idag, står det er 0,4% taurin i den Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) litt om taurin: Taurin har i den senere tid blitt en populær ingrediens i energidrikker, for eksempel Red Bull. Stoffet har imidlertid ingen dokumenterte stimulative effekter. Det er uklart hvorfor taurin inkluderes i energidrikker, men taurin har en lett hemmende effekt på nervesignaler. Dette kan bidra til å dempe skjelving ved inntak av høye doser koffein, som energidrikker gjerne inneholder. Taurin hevdes dessuten å kunne binde vann i hjernen, hvilket kan motvirke den vanndrivende effekten til koffein. Taurin brukes også som ernæringstilskudd for kroppsbyggere i kombinasjon med kreatin, delvis grunnet nyere studier som viser at taurin hos mus motvirker muskeltretthet under fysisk belastning og øker utholdenheten. Det har også vært artikler i flere helse- og treningsmagasiner som hevder at taurin øker blodnivået i kroppen. Dette fører til at musklene lettere får tilførsel av oksygen hentet fra wikipedia skjønner ikke hvorfor det er tilsatt da, siden det er mest vanlige folk som drikker red bull. Endret 3. juni 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Hvis taurin demper skjelvingen koffein kan gi så er det jo ganske opplagt hvorfor det tilsettes. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Syntes egentlig Urge Intense var jævla god jeg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 +1 Så enig, så enig. Beste energidrikken jeg har vært borte i, hvertfall når det gjelder smak. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Hos meg er det Battery og Urge Intense som faller best i smak . Mine to favoritter. Endret 4. juni 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Urge Intense e god når du ikke har drokke det på en stund Men Red Bull e best dem har fått det inn på butikken i nærheten av meg Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Er ikke så begeistret for Red Bull. Go Urge Intense! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Red Bull og Urge har veldig forskjellig smak, og funker til forskjellige ting. Urge Intense er glimrende til lunsjen f.eks. når du veit du kommer til å bli trøtt etter at du har spist, mens Red Bull shotter du på vei ut døra når du ikke har sovet på et par dager ;p Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Bare enegidrikker hadde hatt noen effekt på meg, så... Kjenner ikke et kick av noen drikker som jeg har smakt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Bare enegidrikker hadde hatt noen effekt på meg, så... Kjenner ikke et kick av noen drikker som jeg har smakt. Prøv PowerKing, den gir meg mest energi. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Prøv å drikk mange på en gang. 4-10 Red Bull over et kort tidsrom bør gi merkbar effekt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Vet ikke om jeg har nok "drikke kapasitet" til å klare det. Eneste drikken som jeg har prøvd som ga meg et allers så lite kick var Monster energy drink. @ CypheroN: Hvor kan PowerKing kjøpes? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 @ CypheroN: Hvor kan PowerKing kjøpes? Jeg får tak i det i Sverige; Jeg bor såpass nærme grensa. Tror neppe du får tak i det i Norge. (Det er ganske likt Red Bull dog..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå