Mr.Anki Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg må nok kjøpe meg et par bokser igjen snart Etter eksamen er ferdig, tenker jeg! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Som alle vet har den også 62% sukker, noe som er enda en grunn til å velge vanlig Urge fremfor den. Den er også dyrere. Hope you are sarcastic now For å mobbe de oppi her Øverst på siden. Hehe. edit: forrige side Endret 19. mai 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Var det jeg håpte på Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Urge Intense i et glass med isbiter må jeg si var godt. Anbefales Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Dere som ikke har prøvd. Ta ca 10 fres over en hel dag. Skaff en Halvliterflaske og ha minst 2 fres i den hver gang dere fyller på. Det er nesten som å vær høy, bare mer trøtt og mer hyper og mer morsomt. Men tipper det er mere morsomt når jeg er høy. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Fres? Hva er det? Endret 21. mai 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Er du høy nå, Dynejonas? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Fres? Hva er det? Fres I fres m1 (fr fraise) roterende skjæreverktøy med flere skjær til arbeid i metall el. tre II fres -en el. -et (norr fræs f, av I frese) 1 det å frese, fresing; sprut når noe freser 2 fart, driv, futt få f- i el. på noe(n) / få opp f-en / det er ikke noe f- over henne lenger / gå for full f- Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 haha, urge intense er ææsj. Jeg tenker han mente FRES guarana Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 21. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2009 Var ganske full samtidig som jeg skrev det ^^ Tror likevel jeg overdrev bruket i går littegrann. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Synes ikke Intense er så verst, jeg. Men den hadde smakt bedre om United hadde vunnet i dag Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Den smaker dritt -_- Liker urge, men faen! Om man liker denne så er man syk Smaker INGENTING annet enn søtt. var sånn ekkelt på tunga av sokker :3 60% sukker! yaay Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Den smaker dritt -_- Liker urge, men faen! Om man liker denne så er man syk Smaker INGENTING annet enn søtt. var sånn ekkelt på tunga av sokker :3 60% sukker! yaay Var det Urge Intense sirup du prøvde? Det er ca. 11% sukker, som er 62% "av veiledende daglig inntak for en voksen basert på en kost på 2000 kcal." Det er mindre sukker i Urge Intense enn det er i vanlig Urge. Ringer det virkelig ingen bjeller når du leser noe du tror sier at det er mer sukker enn vann i drikken? EDIT: Dessuten, la du ikke merke til at det stod 14% energi og 2% natrium ved siden av 62% sukker? Urge Intense er altså en svært salt sirup som inneholder 14% ... frie elektroner? Endret 30. mai 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Klarer ikke å fortstå at folk ikke kan klare og tenke seg viss 0,5 liter med Urge Intense var av 62% sukker. Dette er jo over halve boksen. Det ville jo vært mer tyggelig enn spiselig. Ville blitt sirup. Men jeg synes Urge Intense er god. Synes den ikke er så værst. Endret 30. mai 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
simentp Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Klarer ikke å fortstå at folk ikke kan klare og tenke seg viss 0,5 liter med Urge Intense var av 62% sukker. Dette er jo over halve boksen. Det ville jo vært mer tyggelig enn spiselig. Ville blitt sirup. Men jeg synes Urge Intense er god. Synes den ikke er så værst. mer tyggelig en spiselig? ehhhm man spiser ikke Intense man tygger den heller ikke så vet ikke helt hva du tenkte på der hehe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Klarer ikke å fortstå at folk ikke kan klare og tenke seg viss 0,5 liter med Urge Intense var av 62% sukker. Dette er jo over halve boksen. Det ville jo vært mer tyggelig enn spiselig. Ville blitt sirup. Men jeg synes Urge Intense er god. Synes den ikke er så værst. mer tyggelig en spiselig? ehhhm man spiser ikke Intense man tygger den heller ikke så vet ikke helt hva du tenkte på der hehe Om det hadde vært 62 % sukker i hele boksen, så hadde det nok vært nærmere tygging enn drikking. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Noen gode erfaringer som blandevann eller som smakstilsetting i drink? Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Det har blitt diskutert før i tråden. Jeg tror konklusjonen var at den var for søt, men jeg er ikke helt sikker. Bare søk på blandevann i tråden så finner du det nok. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg gjorde det og så noen erfaringer. Noen sa de ville prøve det ut, derfor tenkte jeg kunne spørre igjen for flere erfaringer. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2009 Klarer ikke å fortstå at folk ikke kan klare og tenke seg viss 0,5 liter med Urge Intense var av 62% sukker. Dette er jo over halve boksen. Det ville jo vært mer tyggelig enn spiselig. Ville blitt sirup. Men jeg synes Urge Intense er god. Synes den ikke er så værst. mer tyggelig en spiselig? ehhhm man spiser ikke Intense man tygger den heller ikke så vet ikke helt hva du tenkte på der hehe Om det hadde vært 62 % sukker i hele boksen, så hadde det nok vært nærmere tygging enn drikking. Var det jeg prøvde og komme fram til . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå