Gå til innhold

Ny type URGE på 0,5-liters boks?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fres? :p Hva er det?

Fres

I fres m1 (fr fraise) roterende skjæreverktøy med flere skjær til arbeid i metall el. tre

II fres -en el. -et (norr fræs f, av I frese)

1 det å frese, fresing; sprut når noe freser

2 fart, driv, futt få f- i el. på noe(n) / få opp f-en / det er ikke noe f- over henne lenger / gå for full f-

Lenke til kommentar
Den smaker dritt -_-

Liker urge, men faen! Om man liker denne så er man syk :p Smaker INGENTING annet enn søtt. var sånn ekkelt på tunga av sokker :3 60% sukker! yaay

Var det Urge Intense sirup du prøvde?

 

Det er ca. 11% sukker, som er 62% "av veiledende daglig inntak for en voksen basert på en kost på 2000 kcal." Det er mindre sukker i Urge Intense enn det er i vanlig Urge.

 

Ringer det virkelig ingen bjeller når du leser noe du tror sier at det er mer sukker enn vann i drikken?

 

 

EDIT: Dessuten, la du ikke merke til at det stod 14% energi og 2% natrium ved siden av 62% sukker?

 

Urge Intense er altså en svært salt sirup som inneholder 14% ... frie elektroner?

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

Klarer ikke å fortstå at folk ikke kan klare og tenke seg viss 0,5 liter med Urge Intense var av 62% sukker. Dette er jo over halve boksen. Det ville jo vært mer tyggelig enn spiselig.

Ville blitt sirup.

 

 

Men jeg synes Urge Intense er god. Synes den ikke er så værst. :)

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Klarer ikke å fortstå at folk ikke kan klare og tenke seg viss 0,5 liter med Urge Intense var av 62% sukker. Dette er jo over halve boksen. Det ville jo vært mer tyggelig enn spiselig.

Ville blitt sirup.

 

 

Men jeg synes Urge Intense er god. Synes den ikke er så værst. :)

mer tyggelig en spiselig? ehhhm man spiser ikke Intense man tygger den heller ikke så vet ikke helt hva du tenkte på der hehe

Lenke til kommentar
Klarer ikke å fortstå at folk ikke kan klare og tenke seg viss 0,5 liter med Urge Intense var av 62% sukker. Dette er jo over halve boksen. Det ville jo vært mer tyggelig enn spiselig.

Ville blitt sirup.

 

 

Men jeg synes Urge Intense er god. Synes den ikke er så værst. :)

mer tyggelig en spiselig? ehhhm man spiser ikke Intense man tygger den heller ikke så vet ikke helt hva du tenkte på der hehe

Om det hadde vært 62 % sukker i hele boksen, så hadde det nok vært nærmere tygging enn drikking.

Lenke til kommentar
Klarer ikke å fortstå at folk ikke kan klare og tenke seg viss 0,5 liter med Urge Intense var av 62% sukker. Dette er jo over halve boksen. Det ville jo vært mer tyggelig enn spiselig.

Ville blitt sirup.

 

 

Men jeg synes Urge Intense er god. Synes den ikke er så værst. :)

mer tyggelig en spiselig? ehhhm man spiser ikke Intense man tygger den heller ikke så vet ikke helt hva du tenkte på der hehe

Om det hadde vært 62 % sukker i hele boksen, så hadde det nok vært nærmere tygging enn drikking.

 

Var det jeg prøvde og komme fram til :p.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...