Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ny type URGE på 0,5-liters boks?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ble også bedt om å vise legitimasjon, for man må være over 15. Og ikke 18, som for alkohol.

Ehm? Hva må man være over 15 for å kjøpe?

Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike nå? Jeg leste noe om at de skulle være tilgjengelige i vanlige butikker i mai, men har ikke sett de. (bor like ved solsiden i trondheim hvis noen vet)

De har masse på shell stasjoner i trondheim!:D

Lenke til kommentar
Jeg vet dere 12-14 åringer tror det blir sånn at dere kan vandre inni en butikk og kjøpe en Redbull. Men det blir langt ifra så lett, dette er en drikke staten er nærmest tvunget å selge av EU og da vil de sette stramme regler rundt den! Jeg blir ikke sjokkert viss den kun blir solgt på polet

Håper jeg da virkelig ikke :(

Ble "busta" når jeg drakk Urge Intense i dag, den er på halvliters bokser. Så var en voksen bekjent av meg som beskylte meg for å drikke øl :!:

Âkkurat det samme skjedde til med på byen den 17. mai!!! en mann bare tok den fra meg å kasta den! han sa "du kan da faen mæ ikke drikk øl da du bare e sånn 14 år eller nå sånn"...-.-"

Lenke til kommentar
Den er ikke 62% sukker. Hvor har du hørt det?

hmm? det står på boksen-.-" hvis du drikker 20 bokser er det som å spise over 2 kilo sukker! tenk på det;) hvis du trener er det jo bare bra å drikke den:D

Det er 11,2% sukker i den, som er 62% av "veiledende daglig inntak for en voksen basert på en kost på 2000 kcal (8360 kJ)."

Er det virkelig så vanskelig å innse at 62% er alt for mye? Over halve boksen, det ville blitt sirup.

Lenke til kommentar
Den er ikke 62% sukker. Hvor har du hørt det?

hmm? det står på boksen-.-" hvis du drikker 20 bokser er det som å spise over 2 kilo sukker! tenk på det;) hvis du trener er det jo bare bra å drikke den:D

Det er 11,2% sukker i den, som er 62% av "veiledende daglig inntak for en voksen basert på en kost på 2000 kcal (8360 kJ)."

Er det virkelig så vanskelig å innse at 62% er alt for mye? Over halve boksen, det ville blitt sirup.

Hehe, jeg lurer på hvor mange ganger dette må nevnes? :roll:

Lenke til kommentar

Den blir bedre for hver gang. Min fjerde ble drukket i dag og den er ganske god nå. Men jeg må virkelig si at vanlig Urge er bedre.. Intense er god kald, men jeg kommer nok ikke til å satse på den i fremtiden. Som alle vet har den også 62% sukker, noe som er enda en grunn til å velge vanlig Urge fremfor den. Den er også dyrere.

Lenke til kommentar
Som alle vet har den også 62% sukker, noe som er enda en grunn til å velge vanlig Urge fremfor den. Den er også dyrere.

Hope you are sarcastic now :roll:

Men er faktisk helt enig at den blir bedre for hver gang du drikker den, eneste jeg drikker for tiden nå er Urge intense og Urge, håper bare på Urge Intense på halvannen liter nå :wee:

Lenke til kommentar
Den blir bedre for hver gang. Min fjerde ble drukket i dag og den er ganske god nå. Men jeg må virkelig si at vanlig Urge er bedre.. Intense er god kald, men jeg kommer nok ikke til å satse på den i fremtiden. Som alle vet har den også 62% sukker, noe som er enda en grunn til å velge vanlig Urge fremfor den. Den er også dyrere.

Den har ikke 62% sukker, den har 62% innhold sukker av anbefalt dagsdose for en voksen person.... det er noe helt annet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...