GullLars Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg kjøpte meg x-ray i går, og for nøytralitetens skyld trakk jeg også battery, pure rush, og fres (brusetabelett fra TechNutrition) samme kvelden for å sammenligne. Jeg fant ut jeg liker pure rush best, deretter fres, så battery, og x-ray havner i bunn. Andre energidrikker jeg vil rate høyere enn x-ray er: Redbull (både på boks og den versonen i små brune glassflasker), burn, bomba, hurricane. x-ray vinner alikevell på smak over sukkerfri redbull, battery ingefær, og noen typer brus. Jeg ser frem til å få testet urge intense, men jeg klarer ikke å finne den. Hvis noen vet hvor jeg kan få tak i en i nærigheten av Solsiden i Trondheim, så send meg PM Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 De skal ha de på alle rema 1000 butikkene i byen. De har vel den sikkert på Ultra også? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg kjøpte 1 på Rema i dag. Har også sett på diverse bensinstasjoner. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Fikk endelig smakt meg en jeg også. Må si at jeg er positivt overrasket, dog ingen ny favoritt-drikk. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) <3 Endret 16. mai 2009 av Slettet-ZQr2eN Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Har kjøpt en Urge Intense i dag. Har stått i kjøleskapet en stund, og etter jeg har hørt at folk synes den må være veldig kald, så legger jeg den i fryseren en stund også . Gleder meg til å smake! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Bare ikke la den ligge der for lenge da, vil ikke at den skal være is liksom Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Ooooh, Urge-is! Kom igjen, Hennig Olsen! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Ja, hvorfor ikke ? Det finnes jo Cola-is.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Mener å ha sett at det faktisk finnes en gruppe på facebook som handler om Urge-is faktisk. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Stemmer vist det ja Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Det finnes også en som vil ha Urge på oljefat ... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Bare ikke la den ligge der for lenge da, vil ikke at den skal være is liksom Det hadde ikke blitt første gangen jeg hadde gjort det, for og si det sånn.. Skal prøve og huske ekstra godt på det nå! Har nesten glemt Urge'n helt jeg nå! Skal ta å drikke den om litt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Det finnes også en som vil ha Urge på oljefat ... Invitasjoner jeg har fått: "(navn) inviterte deg til å bli med i Facebook-gruppen Urge på oljefat "(navn) inviterte deg til å bli med i Facebook-gruppen Urge på septiktanker" "(navn) inviterte deg til å bli med i Facebook-gruppen Urge på romferge tanker!" "(navn) inviterte deg til å bli med i Facebook-gruppen Urge på vanntårn" "(navn) inviterte deg til å bli med i Facebook-gruppen Urge på tankbiler." Begynner og bli litt lei nå.. Samme fyren vær gang som inviterer.. EDIT: Sorry dobbelpost Endret 16. mai 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Bare ikke la den ligge der for lenge da, vil ikke at den skal være is liksom Den hadde sikkert vært god hvis det ble sånne isflak i den! Kanskje den også ville gjort seg som is? Den passer ihvertfall dårlig som blandevann. Det ble bare beskt og jævlig. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Synes det gikk greit som blandevann sammen med baccardi razz (raspberry) i alle fall... Noe tamt ble det, men var dog drikkbart. Endret 17. mai 2009 av Eksentron Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg var ikke helt frisk når jeg prøvde, men jeg blanda Vikingfjord og Urge Intense. Jeg hadde nok litt mye sprit også. Men kan ikke si at det var veldig behagelig drikke. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Bare ikke la den ligge der for lenge da, vil ikke at den skal være is liksom Den hadde sikkert vært god hvis det ble sånne isflak i den! Kanskje den også ville gjort seg som is? Hmm, skeptisk. Men det er vel kanskje bare meg, har egentlig aldri vært noe spesielt glad i is så er kanskje der problemet ligger. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Rare menneske. Jeg digger å la brus etc ligge i fryseren til det blir "slush". Utrolig digg å kose seg med Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Jeg rar? Neeesh, slutt å tull. Er helt normal jeg..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå