Gå til innhold

Ny type URGE på 0,5-liters boks?


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg x-ray i går, og for nøytralitetens skyld trakk jeg også battery, pure rush, og fres (brusetabelett fra TechNutrition) samme kvelden for å sammenligne. Jeg fant ut jeg liker pure rush best, deretter fres, så battery, og x-ray havner i bunn.

Andre energidrikker jeg vil rate høyere enn x-ray er: Redbull (både på boks og den versonen i små brune glassflasker), burn, bomba, hurricane.

x-ray vinner alikevell på smak over sukkerfri redbull, battery ingefær, og noen typer brus.

 

Jeg ser frem til å få testet urge intense, men jeg klarer ikke å finne den. Hvis noen vet hvor jeg kan få tak i en i nærigheten av Solsiden i Trondheim, så send meg PM ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det finnes også en som vil ha Urge på oljefat ...

 

 

Invitasjoner jeg har fått:

 

"(navn) inviterte deg til å bli med i Facebook-gruppen Urge på oljefat

 

"(navn) inviterte deg til å bli med i Facebook-gruppen Urge på septiktanker"

 

"(navn) inviterte deg til å bli med i Facebook-gruppen Urge på romferge tanker!"

 

"(navn) inviterte deg til å bli med i Facebook-gruppen Urge på vanntårn"

 

"(navn) inviterte deg til å bli med i Facebook-gruppen Urge på tankbiler."

 

Begynner og bli litt lei nå.. Samme fyren vær gang som inviterer.. :ermm:

 

EDIT: Sorry dobbelpost

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Bare ikke la den ligge der for lenge da, vil ikke at den skal være is liksom :wee:

Den hadde sikkert vært god hvis det ble sånne isflak i den! Kanskje den også ville gjort seg som is?

Hmm, skeptisk. Men det er vel kanskje bare meg, har egentlig aldri vært noe spesielt glad i is så er kanskje der problemet ligger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...