Chaqwa Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Likte den ikke, har mer sans for Pure Rush. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Pure Rush er veldig god. Kjøper den ofte Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 har aldri smakt pure rush Lenke til kommentar
Manken Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 syns ikke pure rush var noe spesielt heller. De selger Intense her for 20.- kr, pant tatt med i prisen. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 I forrige uke kostet den 18,- inkl. pant på Kiwi ved skolen, idag betalte jeg 20,50! betyr muligens at den er populær da? Nå har den gått ned til 19,50 ... De har vist ikke bestemt seg. De har to hele rader av den i kjøleskapet ihvertfall. Nå fikk jeg lyst på Intense ... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Urge Intense er dritgod. Var en smule skeptisk etter første boksen, men etter 5-6 bokser er den ikke annet enn pure win! Den eier orginalen. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Urge Intense er dritgod. Var en smule skeptisk etter første boksen, men etter 5-6 bokser er den ikke annet enn pure win! Den eier orginalen. Helt enig! Med det første synes jeg den ikke var helt god.. men nå elsker jeg den Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Nå har de begynt å selge djevelskapet i kantina på skolen også. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Urge Intense er dritgod. Var en smule skeptisk etter første boksen, men etter 5-6 bokser er den ikke annet enn pure win! Den eier orginalen. Helt enig! Med det første synes jeg den ikke var helt god.. men nå elsker jeg den Den vokser veldig på seg selv. Første gangen jeg smakte den kunne den ikke måle seg med vanlig Urge, men nå ligger de jaggu ganske likt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 De fleste butikkene her ute har en god del inne, pluss at kantina her på skolen har startet å selge de til en blodpris på hele 25kr. Glad for at jeg ikke liker det. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 25 spenn er slettes ingen blodpris for en kantine. En kantine har langt ifra like mange varer å tjene penger på som f.eks. Rema 1000 hvor den koster rundt 20 spenn. 5 kroner mere enn det er langt ifra ille. De har som regel bedre avtaler, større innkjøp og som sagt langt flere varer og større salg til kundene å tjene på. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Jaja, jeg tror dog ikke at det blir noen stor suksess. Det er ikke så mange på skolen som liker den, og de fleste holder seg nok til vanlig cola og urge som går for 20kr (!). Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 I min barndom kostet brusen under ti kroner med pant, men det var jo likevel vanskelig å kjøpe den siden vi måtte gå oppoverbakke både til og fra butikken. I snøen, midt på sommeren, uten sko. Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Likte ikke Intense første gang, den var for søt og kunstig. Min andre Intense smakte (merklig nok) bedre. Som sagt tidligere, føles ut som den blir bedre for hver boks, den gror på deg. Endret 15. mai 2009 av _Crom_ Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Det ble en boks i dag. Veldig god iskald i solsteiken!! Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Hvorfor må energidrikk være synonymt med "smaker som sukkerlake"? Verken Pure Rush, Urge Intense, Battery, eller noen av de andre jeg har smakt har skjønt at det går an å ha for mye av det gode, inkludert søtsmak. Vanlig urge på halvlitersboks, derimot... Det hadde vært noe. Endret 15. mai 2009 av Me sjøl Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Intense er ikke noe god syns jeg. Er ganske smakløs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Når vi først snakker om energi drikker , Vår lokale rema 1000 har fått inn en ny energi drikk som hetter x-ray. X-ray smaker egentlig red bull så anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Samme flasken som var avbildet lengre bak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå