Gå til innhold

Ny type URGE på 0,5-liters boks?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en litt morsom historie angående denne nye boksen til urge :p En kompis av meg skulle kjøpe en slik og ble bedt om legitimasjon! Så sier han at det er brus så sier de at det er mannebrus.. :p Så han fikk ikke kjøpt den pga de mente at det var alkohol i urgen ! :ph34r:

Tror jeg ikke på. De skal jo vite om det er alkohol i drikken.

Fakta... Trenger ikke tro meg, men det skjedde ;)

Lenke til kommentar
Har en litt morsom historie angående denne nye boksen til urge :p En kompis av meg skulle kjøpe en slik og ble bedt om legitimasjon! Så sier han at det er brus så sier de at det er mannebrus.. :p Så han fikk ikke kjøpt den pga de mente at det var alkohol i urgen ! :ph34r:

Tror jeg ikke på. De skal jo vite om det er alkohol i drikken.

Fakta... Trenger ikke tro meg, men det skjedde ;)

 

 

haha artig :D Prøvd å kjøp det du da også har du skkjult cam :D

Lenke til kommentar
Jeg ble også bedt om å vise legitimasjon, for man må være over 15. Og ikke 18, som for alkohol.

Ehm? Hva må man være over 15 for å kjøpe?

 

Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike nå? Jeg leste noe om at de skulle være tilgjengelige i vanlige butikker i mai, men har ikke sett de. (bor like ved solsiden i trondheim hvis noen vet)

Lenke til kommentar

jeg ble bedt om legitimasjon i kassa når jeg var sånn ca 10-11 år. men jeg bare tok en tur rundt i butikken, og uten at personene i den første kassa så det gikke jeg i kassa litt lengere bort. da gikk det bra

 

og nei man må ikke være over 15 år for å kjøpe energidrikker, det er kun en anbefalt aldersgrense

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Hvis jeg legger urgen i fryseren en time sitter jeg igjen med en stor isklump. De fleste butikker har den i et kjøleskap når du kjøper den, og da er den kald nok synes jeg :p

 

Mener ikke en slik fryser på 18 minus. Legg den i fryseskapet på 4-5 minus og den blir perfekt etter 1 time

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...