PyrionZ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nope, synes egentlig ikke at den er så god. Synes den blir alt for søt. Funker innimellom, men ikke ofte: p Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Da har jeg også smakt den. Synes den er helt grei. For stor boks, skulle vært 0.33. Dessuten minner det meg om alkodrink. Kommer ikke til å kjøpe den alt for ofte. Heller Red Bull/ Battery før Urge sin Energy drikk. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ut fra den veldig splittede reaksjonen her tror jeg vi har en ny kult-drikk på hendene Lenke til kommentar
The Serpentine Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Urge Intense er forferdelig.. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har en litt morsom historie angående denne nye boksen til urge En kompis av meg skulle kjøpe en slik og ble bedt om legitimasjon! Så sier han at det er brus så sier de at det er mannebrus.. Så han fikk ikke kjøpt den pga de mente at det var alkohol i urgen ! Tror jeg ikke på. De skal jo vite om det er alkohol i drikken. Fakta... Trenger ikke tro meg, men det skjedde Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har en litt morsom historie angående denne nye boksen til urge En kompis av meg skulle kjøpe en slik og ble bedt om legitimasjon! Så sier han at det er brus så sier de at det er mannebrus.. Så han fikk ikke kjøpt den pga de mente at det var alkohol i urgen ! Tror jeg ikke på. De skal jo vite om det er alkohol i drikken. Fakta... Trenger ikke tro meg, men det skjedde haha artig Prøvd å kjøp det du da også har du skkjult cam Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg ble også bedt om å vise legitimasjon, for man må være over 15. Og ikke 18, som for alkohol. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg ble også bedt om å vise legitimasjon, for man må være over 15. Og ikke 18, som for alkohol. Ehm? Hva må man være over 15 for å kjøpe? Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike nå? Jeg leste noe om at de skulle være tilgjengelige i vanlige butikker i mai, men har ikke sett de. (bor like ved solsiden i trondheim hvis noen vet) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) jeg ble bedt om legitimasjon i kassa når jeg var sånn ca 10-11 år. men jeg bare tok en tur rundt i butikken, og uten at personene i den første kassa så det gikke jeg i kassa litt lengere bort. da gikk det bra og nei man må ikke være over 15 år for å kjøpe energidrikker, det er kun en anbefalt aldersgrense Endret 9. mai 2009 av Mr. A Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvor lenge siden var det du var 10-11? Denne drikken har da ikke vært ute i mer enn noen uker... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 det var jo ikke denne drikken jeg mente. det var med en annen energidrikk, skrev bare for å få det i mine innlegg Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 men hva smaker egentlig den nye urgen ? har litt lyst til å prøve, smaker den likt som valig urge ? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Nei, den smaker ganske anderledes enn urge. Litt vanskelig å beskrive smaken. Anbefaler deg å kjøpe en, putt den i kjøleskapet noen timer også drikk den Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Anbefales å legge den i frysern i ca. 1 time Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Syns som sikkert mange at den blir MYE bedre når den er iskald^^ Syns også den bare blir bedre og bedre for hver gang jeg drikker den. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvis jeg legger urgen i fryseren en time sitter jeg igjen med en stor isklump. De fleste butikker har den i et kjøleskap når du kjøper den, og da er den kald nok synes jeg Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvis jeg legger urgen i fryseren en time sitter jeg igjen med en stor isklump. De fleste butikker har den i et kjøleskap når du kjøper den, og da er den kald nok synes jeg Mener ikke en slik fryser på 18 minus. Legg den i fryseskapet på 4-5 minus og den blir perfekt etter 1 time Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 ok skal ta meg en tur på butikken, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå