Smågal Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Fyfaen, dark dog også ja, herre, mye jeg har glemt av fra før i tiden. Drakk mye dark dog før husker jeg! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg drakk veldig mye dark dog før. Finnes det i Norge enda, da?? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Sjekk sidene deres. Ja, de sierselv at det skal være her Lenke til kommentar
564215 Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Urge intense smaker som champagnebrus. hmm.. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Lenge siden jeg har sett dark dog ja.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Urge intense smaker som champagnebrus. hmm.. Har du smakt champagne brus oO? Langt unna! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Ettersmaken på intense minner faktisk litt om cheesbrugerne på mcen Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Må legge til at jeg blei litt småkvalm etterpå av denne drikken. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 nice boks.. flere ting som burde vært på halvliter bokser.. smaken var så som så.. kommer ikke til å kjøpe den igjen.. den var ikke fæl men var ikke kjempe god heller.. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Urge intense smaker som champagnebrus. hmm.. Har du smakt champagne brus oO? Langt unna! Er ganske sikker på at det var det den smakte Men å kalle den en energidrikk synes jeg ikke er helt rett. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Urge intense smaker som champagnebrus. hmm.. Har du smakt champagne brus oO? Langt unna! Er ganske sikker på at det var det den smakte Men å kalle den en energidrikk synes jeg ikke er helt rett. Kan love deg at den er ganske energisk! Lenke til kommentar
564215 Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Urge intense smaker som champagnebrus. hmm.. Har du smakt champagne brus oO? Langt unna! Er ganske sikker på at det var det den smakte Men å kalle den en energidrikk synes jeg ikke er helt rett. Kan love deg at den er ganske energisk! Merket ingenting jeg. Men det er vel forskjellig fra person til person. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Urge intense smaker som champagnebrus. hmm.. Har du smakt champagne brus oO? Langt unna! Er ganske sikker på at det var det den smakte Men å kalle den en energidrikk synes jeg ikke er helt rett. Kan love deg at den er ganske energisk! Merket ingenting jeg. Men det er vel forskjellig fra person til person. Nei det som har noe e si er det du blander det med Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Har en litt morsom historie angående denne nye boksen til urge En kompis av meg skulle kjøpe en slik og ble bedt om legitimasjon! Så sier han at det er brus så sier de at det er mannebrus.. Så han fikk ikke kjøpt den pga de mente at det var alkohol i urgen ! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Haha, latterlig. Men aldersgrense er det jo faktisk, dog kun 14år Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Har en litt morsom historie angående denne nye boksen til urge En kompis av meg skulle kjøpe en slik og ble bedt om legitimasjon! Så sier han at det er brus så sier de at det er mannebrus.. Så han fikk ikke kjøpt den pga de mente at det var alkohol i urgen ! Tror jeg ikke på. De skal jo vite om det er alkohol i drikken. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Har en litt morsom historie angående denne nye boksen til urge En kompis av meg skulle kjøpe en slik og ble bedt om legitimasjon! Så sier han at det er brus så sier de at det er mannebrus.. Så han fikk ikke kjøpt den pga de mente at det var alkohol i urgen ! Tror jeg ikke på. De skal jo vite om det er alkohol i drikken. Kan jo hende at personen i kassa ikke visste det, og fra før av er det KUN øl i Norge som er i halvliters bokser Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Blir jo for gale Hadde klikket om jeg ikke hadde fått lov å kjøpe Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Haha, hadde klikket for meg også Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Disse ble faktisk solgt for 12,- på den lokale sjappa her, da de ikke visste prisen på den. Var nok et ganske så stort tap for dem: p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå