Torstein Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Nice, man! Vi blir jo RIKE!!! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Vi blir ikke rike, men mindre fatige Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Det enkleste er kanskje å bare bruke kort da? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Det var på Kiwi der h*n bodde den var så billig. Her koster den 16.90 + pant på kiwi. Det gjør den her og. Hvor bor h*n? Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Betalte 15.90,- + pant i dag på Joker. Det sto også "Vis Legitimasjon" på displayet, og når jeg spurte, fikk jeg beskjed om at dem hadde satt aldersgrensen til 15 år.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Står 14 år på boksen men, kanskje de kan sette grensen hvor de vil? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 da er Redbull dømt 16-18 års grense! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) * slettet Endret 8. mai 2009 av atriC Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 kilde? jeg vet dere 12-14 åringer tror det blir sånn at dere kan vandre inni en butikk og kjøpe en Redbull. Men det blir langt ifra så lett, dette er en drikke staten er nærmest tvunget å selge av EU og da vil de sette stramme regler rundt den! Jeg blir ikke sjokkert viss den kun blir solgt på polet Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 lol!!?? herregud den blir solgt til 5 åringer i sverige -.- POLET??? LOOL!? er ikke no vits med a-grense u/ alk. vol Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Jeg vet dere 12-14 åringer tror det blir sånn at dere kan vandre inni en butikk og kjøpe en Redbull. Men det blir langt ifra så lett, dette er en drikke staten er nærmest tvunget å selge av EU og da vil de sette stramme regler rundt den! Jeg blir ikke sjokkert viss den kun blir solgt på polet Håper jeg da virkelig ikke Ble "busta" når jeg drakk Urge Intense i dag, den er på halvliters bokser. Så var en voksen bekjent av meg som beskylte meg for å drikke øl :!: Endret 8. mai 2009 av Nopros Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 *host* Den er ikke på en og en halvliters bokser, er nok desverre kun halvliter Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Tja, når det kan være såppass skadelig som er påvist ser jeg ikke noen grunn til å ikke ha aldersgrense... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 *host* Den er ikke på en og en halvliters bokser, er nok desverre kun halvliter My bad. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 lol!!?? herregud den blir solgt til 5 åringer i sverige -.- POLET??? LOOL!? er ikke no vits med a-grense u/ alk. vol nei, men den har taurin i seg som er et legemiddel i Norge. og den blir sett som en farlig drikke, er en grunn hvorfor leger og politikere hater at den kommer til Norge Lenke til kommentar
simentp Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 lol!!?? herregud den blir solgt til 5 åringer i sverige -.- POLET??? LOOL!? er ikke no vits med a-grense u/ alk. vol nei, men den har taurin i seg som er et legemiddel i Norge. og den blir sett som en farlig drikke, er en grunn hvorfor leger og politikere hater at den kommer til Norge Taurin er ikke lengere et legemiddel! Det er en av grunnene til at den faktisk kom til Norge. Men øver aldersgrense på RB burde det være kanskje 14-15 el 16 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 lol!!?? herregud den blir solgt til 5 åringer i sverige -.- POLET??? LOOL!? er ikke no vits med a-grense u/ alk. vol nei, men den har taurin i seg som er et legemiddel i Norge. og den blir sett som en farlig drikke, er en grunn hvorfor leger og politikere hater at den kommer til Norge Taurin er ikke lengere et legemiddel! Det er en av grunnene til at den faktisk kom til Norge. Men øver aldersgrense på RB burde det være kanskje 14-15 el 16 jeg tror hvertfall den får høyere aldersgrense enn Burn og URGE Intense Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 da er Redbull dømt 16-18 års grense! Hvorfor skriver du det i denne tråden? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 da er Redbull dømt 16-18 års grense! Hvorfor skriver du det i denne tråden? fordi URGE intense har 15års aldersgrense og har dobelt så lite koffein? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå