Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ny type URGE på 0,5-liters boks?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet dere 12-14 åringer tror det blir sånn at dere kan vandre inni en butikk og kjøpe en Redbull. Men det blir langt ifra så lett, dette er en drikke staten er nærmest tvunget å selge av EU og da vil de sette stramme regler rundt den! Jeg blir ikke sjokkert viss den kun blir solgt på polet

Håper jeg da virkelig ikke :(

Ble "busta" når jeg drakk Urge Intense i dag, den er på halvliters bokser. Så var en voksen bekjent av meg som beskylte meg for å drikke øl :!:

Endret av Nopros
Lenke til kommentar
lol!!?? herregud den blir solgt til 5 åringer i sverige -.-

POLET??? LOOL!?

er ikke no vits med a-grense u/ alk. vol ;)

nei, men den har taurin i seg som er et legemiddel i Norge. og den blir sett som en farlig drikke, er en grunn hvorfor leger og politikere hater at den kommer til Norge

Taurin er ikke lengere et legemiddel! Det er en av grunnene til at den faktisk kom til Norge. Men øver aldersgrense på RB burde det være kanskje 14-15 el 16

Lenke til kommentar
lol!!?? herregud den blir solgt til 5 åringer i sverige -.-

POLET??? LOOL!?

er ikke no vits med a-grense u/ alk. vol ;)

nei, men den har taurin i seg som er et legemiddel i Norge. og den blir sett som en farlig drikke, er en grunn hvorfor leger og politikere hater at den kommer til Norge

Taurin er ikke lengere et legemiddel! Det er en av grunnene til at den faktisk kom til Norge. Men øver aldersgrense på RB burde det være kanskje 14-15 el 16

jeg tror hvertfall den får høyere aldersgrense enn Burn og URGE Intense

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...