Robocoop Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 He, he. Ser på boksen at det er 14 års aldersgrense......... Terningkast 4 Blir i litt godt humør, akkurat som en kopp kaffe. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Oi, har hatt en som har stått i kjøleskapet i noen timer nå og den var MYE bedre kald! Nå var den faktisk ganske god. Ja, dette har jeg også opplevd. Det er veldig stor forskjell på om den er iskald eller bare ok kald. I mye større grad enn med annen brus. Irriterende at mange av de brusskapene de har i dagligvarebutikkene ikke egentlig er kalde nok for vanlig brus engang ... Dere som ikke liker den: Det kan skyldes at den ikke var kald nok. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Dere som ikke liker den: Det kan skyldes at den ikke var kald nok. Helt enig. Kjøpte en iskald en på en Shell/7-eleven, og den var gooood!! Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Denne er kjempegod! Gleder meg til å blande med litt vodka og annet digg neste fest! Eventuelt noe bacardi.. Endret 5. mai 2009 av Dux ducis Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 har den kommt i vanlige matvare butikker nå? har ikke sjekket men bare lurer. har sett den på en shell stasjon til 33kr. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 har den kommt i vanlige matvare butikker nå? har ikke sjekket men bare lurer. har sett den på en shell stasjon til 33kr. Det skal ha kommet til de fleste store butikker nå ja. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 16,90 + pant på Kiwi om jeg ikke tar feil. 25 + pant på shell. Syntes denne falt i smak jeg Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Oi, har hatt en som har stått i kjøleskapet i noen timer nå og den var MYE bedre kald! Nå var den faktisk ganske god. Ja, dette har jeg også opplevd. Det er veldig stor forskjell på om den er iskald eller bare ok kald. I mye større grad enn med annen brus. Irriterende at mange av de brusskapene de har i dagligvarebutikkene ikke egentlig er kalde nok for vanlig brus engang ... Dere som ikke liker den: Det kan skyldes at den ikke var kald nok. Jepp, så budskapet blir vel at dere som drakk den varm og ikke likte den, kjøp dere en ny boks og drikk den når den er kald! Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nah, ser ikke sånn kjempe god ut.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nah, ser ikke sånn kjempe god ut.. What? Viss den ikke ser god ut, smaker den heller ikke godt? Nice. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 ble litt overtids på jobben idag. nesten alle på jobb hater den nye urgen å jeg er nesten den eneste som liker den.. så da blir det mer til overs på meg Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Nah, ser ikke sånn kjempe god ut.. What? Viss den ikke ser god ut, smaker den heller ikke godt? Nice. Kanskje BenBjell har synestesi og kan smake fargene på boksen. Endret 6. mai 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 ble litt overtids på jobben idag. nesten alle på jobb hater den nye urgen å jeg er nesten den eneste som liker den.. så da blir det mer til overs på meg Lyst til å sende noen til meg? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nah, ser ikke sånn kjempe god ut.. What? Viss den ikke ser god ut, smaker den heller ikke godt? Nice. Kanskje BenBjell har synestesi og kan smake fargene på boksen. Må være noe sånt. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Skvatt når jeg tok T-banen forbi Ullevål stadion nå: (Edit: Legg merke til at denne plakaten er ganske svær i forhold til personene til høyre i bildet.) Endret 7. mai 2009 av Überadri Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Oi oi, reklame for urge faktisk. Sjeldent syn. Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Skvatt når jeg tok T-banen forbi Ullevål stadion nå: (Edit: Legg merke til at denne plakaten er ganske svær i forhold til personene til høyre i bildet.) Så utrolig kult! Første gang jeg har sett reklame for Urge. Bemerkelsesverdig! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Urge intense var sykt god. Billig var den og (i forhold til burn osv.) En havl liter for en 20 kroning. Smaken er sykt deilig når den er iskald. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg prøvde meg med to Urge intense rett etterhverandre. Vel, anbefales ikke.. for mye sukker/koffein/ett eller annet for et vanlig menneske Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) skal kjøpe meg 3 bokser nå jeg Igår styrtet jeg to bokser. Rett det du sier at det er for mye for et vanlig menneske Edit: Endret :!: til Endret 7. mai 2009 av atriC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå