Shruggie Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Den begynner å vokse på meg, men jeg prøver å la være å drikke brus. Blir bare når jeg trenger en skikkelig boost tidlig på dagen, eller veldig sent på dagen ;p Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skuffet. kastet den uti vannet Ikke godt. Vanlig Urge ftw. True dat. Lenke til kommentar
titbit Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg er ny på forumet her, men føler jeg har kommet til rett plass når man nå er oppe i godt over 300 posts om den nye Urge på 0,5l-boks! Jeg skal ihvertfall prøve den idag:) Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har kjøpt inn to stykker til Arsenal-United i dag Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Bare for å gjøre kvelden eeeendalitt værre? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Trøstedrikke om det går til helvete Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Trøstedrikke om det går til helvete You're doing it wrong. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 "Eg veltar meg i bollar og brus, for meg er snop den einaste rus." Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skuffet. kastet den uti vannet Ikke godt. Vanlig Urge ftw. True dat. Hehe.. nå delte du opp innleget litt da. Var ikke jeg som hev den i vannet, hadde selv drukket den opp. Men ja, skuffet. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Da har jeg fått skaffet en boks også Synes ikke den var så værst jeg! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Syns denne var veldig god, kjøpte flere av den forrige uke og jeg kommer til å kjøpe flere av den. Skulle kjøpe den i dag, men dem hadde ingen igjen på Narvesen Denne var 10x bedre enn orignale Urge. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Nei, kjøpte meg 3 stk nå på Ultra, 17 kr per stk Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Den smakte drit. Så du har smakt drit? Synes den ikke var verdt 30 kr (da jeg først kjøpte den), men 15-16 kr for en slik er absolutt fantastisk. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Visste den skulle komme Men, det dritet der er ikke Urge.. Hva het den egentlig ? Urge Insane eller no? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 drakk 3 bokser idag(2 på jobb og en i bilen på vei hjem fra jobb) og det kostet meg zero Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg har en i kjølen nå. Skal drikke den snart og gi terningkast. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Fant den på Rimi i dag faktisk. føste gang jeg har sett den på en dagligvarebutikk og ikke Seven eleven eller Deli. Kosta 20kr. Smak 3/6 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Oi, har hatt en som har stått i kjøleskapet i noen timer nå og den var MYE bedre kald! Nå var den faktisk ganske god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå