Torstein Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 fikk et helt brett med Urge Intense med meg hjem sist uke fra jobben(jobber i Coca-Cola AS), det var digg det! hei jeg heter Kenneth, og vil bli din nye venn Jeg vil også bli venn!! Jeg liker brus. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg har kjøpt en boks i dag på Shell skal drikke den ikveld Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg fant den ikke på kiwi her jeg bor. Får skjekke coop Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Har kommet på alle bensinstasjonene i Narvik nå. Kjøpte en på Statoil i går. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Hva er prisen på statoil? Endret 2. mai 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Har kommet på alle bensinstasjonene i Narvik nå. Kjøpte en på Statoil i går. Når den e kommet til Narvik, e den vel kommet til de fleste andre plassa åsså Hehe Kjøpte en på statoil, kosta 30,- Å smaken er tydeligvis delt. Jeg syntes den var MYE bedre enn vanlig Urge.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 tok med meg litt urge fra jobben på torsdag.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Hvordan er det å jobbe på Coca Cola? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 ikke noe spesielt.. helt greit. en liten fordel å få gratis drikke da. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Det er velig bra! (jobber der også) Men man må ha en god tannlege Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Litt ot, men hva går jobben dere ut på? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Teste forskjellig typer brus kanskje. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Nei, de står og passer på maskiner på et samlebånd. Lite glamorøst egentlig. Etter å ha jobbet en stund på Freia klarte jeg ikke synet eller lukta av sjokolade på flere måneder. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Nei, de står og passer på maskiner på et samlebånd. Lite glamorøst egentlig. Etter å ha jobbet en stund på Freia klarte jeg ikke synet eller lukta av sjokolade på flere måneder. feil. der jeg jobber(Cola på Forus) så er det ikke produksjon så vi lager ikke brusen, vi tar imot varer og sender varer til kunder. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Ally har ødelagt hele motorveien nå, hver gang jeg kjørte forbi Cola på forus tenkte jeg på brus... It's ruined! Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 forus i stavanger? Neeii? vet dere hva? jeg har smakt på urge intense og den får terningkast 3.5 .. den var ikke som jeg trodde smaker mye mer sprite jo.. kjøper den ikke SÅ mye mer ; ( Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Nei, de står og passer på maskiner på et samlebånd. Lite glamorøst egentlig. Etter å ha jobbet en stund på Freia klarte jeg ikke synet eller lukta av sjokolade på flere måneder. Samme som når min onkel jobbet der de lager Joikakaker.. For å si det sån.. Han spiser ikke joikakaker lenger. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Visste ikke om noen ny Urge før jeg så noen drakk det natt til 1. Kjøpte meg to bokser nå og skal smake nå as i write. Ja, den var god! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Denne var skuffende smakte ingenting og utrolig stiv pris (26,-) Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Denne var skuffende smakte ingenting og utrolig stiv pris (26,-) word!! 25 + pant.. og senere koster den 33 kroner på shell :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå