SpecialForce Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Den på boks er goo Var noen snille folk i Chillout-sonen på TG som ga bort en smakebit Lenke til kommentar
simentp Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Noen som bor i Molde området som vet hvor de selger den i Molde? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Skal den selges i norge? :D:D:D kommer den på kiwi , rema og joker ogsånn også? :D Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 ja, velkommen etter Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 jeg regner med at den kun selges i Norge ettersom det er det samme med vanlig urge. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 jeg regner med at den kun selges i Norge ettersom det er det samme med vanlig urge. Helt rett Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Det er jo en fordel med å bo i Norge da. Får kjøpt en så deilig brus som Urge. EDIT: Og da snakker jeg om vanlig Urge, ikke Intense. Endret 1. mai 2009 av Latias Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 fikk et helt brett med Urge Intense med meg hjem sist uke fra jobben(jobber i Coca-Cola AS), det var digg det! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Urge Intense var helt greit, det. Fint at det var i halvlitersboks, for den kosta tredve spenn på Mix (som er det eneste stedet jeg vet om der det selges i Tromsø. Hvis noen vet et sted der det er billigere, skrik ut). Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 fikk et helt brett med Urge Intense med meg hjem sist uke fra jobben(jobber i Coca-Cola AS), det var digg det! hei jeg heter Kenneth, og vil bli din nye venn Lenke til kommentar
microne Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Urge Intense var helt greit, det. Fint at det var i halvlitersboks, for den kosta tredve spenn på Mix (som er det eneste stedet jeg vet om der det selges i Tromsø. Hvis noen vet et sted der det er billigere, skrik ut). Har kjøpt den til 25,- på flere forskjellige Shell-stasjoner på østlandet de siste dagene. De har visstnok en kampanje på den. Kanskje der hvor du bor også? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Urge Intense var helt greit, det. Fint at det var i halvlitersboks, for den kosta tredve spenn på Mix (som er det eneste stedet jeg vet om der det selges i Tromsø. Hvis noen vet et sted der det er billigere, skrik ut). En tidligere i tråden fant den til 16,90 på ICA (?) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Urge Intense var helt greit, det. Fint at det var i halvlitersboks, for den kosta tredve spenn på Mix (som er det eneste stedet jeg vet om der det selges i Tromsø. Hvis noen vet et sted der det er billigere, skrik ut). Har kjøpt den til 25,- på flere forskjellige Shell-stasjoner på østlandet de siste dagene. De har visstnok en kampanje på den. Kanskje der hvor du bor også? Har ikke sett noe stort. Kan sjekke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Den var tam og litt for søt mtp. brus. Som energidrikke så gir den mye for pengene. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Coop Mega = 15 kr Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Coop Mega = 15 kr Hoho, begynner å nærme seg prisen for halvlitersflasker. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 På coop mega så koster faktisk halvliter flasken 15kr Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Nytt dilemma: Er det noen Coop Mega i Tromsø? :s Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 På coop mega så koster faktisk halvliter flasken 15kr Hva faen? Da er det bedre å kjøpe 1,5 liter som er to kr dyrere. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) På Rema 1000 her koster 1.5 liter cola 20 kr + pant. Endret 2. mai 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå