Gå til innhold

Ny type URGE på 0,5-liters boks?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert mange som har gjort liknende, men her kommer ihvertfall mitt første møte med Urge Intense.

 

Når jeg leste om denne fantastiske drikken måtte jeg jo bare smake! Derfor tok jeg turen til Ica, som jeg trodde hadde alt av sånne sære drikker. Det var bomtur. Han duden lovte derimot å sjekke om han kunne skaffe.

 

Deretter dro jeg på CC Mat i håp om å finne den. Men neeeeida. De hadde ikke noe slikt. Men kassaguttendama sa at han hadde hørt om den. Så jeg dro videre til 7/11, egentlig uten særlig forhåpninger. Men gjett hva jeg opplevde der? En kassamann som pekte med smil over munnen mot en hylle full av grønne halvlitersbokser med den fantastiske URGE-logoen på. Jeg ble omtrent sånn : :D .

 

Når jeg kom hjem, satt jeg meg for å skrive litt notater og ta litt bilder mens jeg åpna denne magiske boksen. Men siden jeg ikke gidder å helle i glass, så får jeg bare anta at fargen er gul.

 

Førsteinntrykket var at den lukter som en blanding av billig sitronbrus med lime oppi. Og ett eller annet jeg ikke klarer å identifisere. Tipper at det er guarana, ettersom jeg kjenner igjen lukta fra en guaranabrus jeg drakk for lenge sida. Bilde før åpning:

post-108681-1240944710_thumb.jpg

Det ser ut som om den er rød, men kan det være kameraet som feiler?

post-108681-1240944761_thumb.jpg

 

Smaken var... interessant. Det smakte som en blanding av lime, Sprite og Urge, med den ekle skum-liknende konsistensen til Coca Cola Zero. Smaken minner med en gang om rød Mountain Dew, men er mye bedre.

 

Alt i alt vil jeg si at den er veldig lik andre "rare" konsepter, som Vanilla Coke, Sherry Coke, Mountain Dew rød osv osv osv. Den er dog litt bedre enn alle de andre. Det var en opplevelse å drikke, og jeg føler meg litt mer våken nå - selv om jeg fikk vondt i hodet. Det er nok tvilsomt at jeg kjøper en boks til for 30 kroner. Mulig at jeg kjøper en så jeg har litt blandevann på en russefest, selv om det mest sannsynligvis ender i spying.

 

Til The Coca Cola Company: Tappert forsøk, men den nådde ikke helt hjem.

Lenke til kommentar
Fra Wikipedia:
Urge Intense ble laget med veldig frie tøyler av den samme Facebook-gruppen som fikk Urge tilbake på 1,5 liters flasker. Den har så langt bare vært lansert på kiosker som eies av Norgesgruppen (Deli de Luca, Narvesen, 7-eleven og YX Energi). Den skal ha offisiell lansering 27. mai.

Narvesen og 7-11 eies vel av Reitan-gjengen?

Lenke til kommentar
Fra Wikipedia:
Urge Intense ble laget med veldig frie tøyler av den samme Facebook-gruppen som fikk Urge tilbake på 1,5 liters flasker. Den har så langt bare vært lansert på kiosker som eies av Norgesgruppen (Deli de Luca, Narvesen, 7-eleven og YX Energi). Den skal ha offisiell lansering 27. mai.

Narvesen og 7-11 eies vel av Reitan-gjengen?

Noooo, skulle den ikke komme den 1. Mai? -skuffa-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...