Aksjeleif Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg kjøpte den på en Statiol kiosk i Lillestrøm; Nydelig drikke! Er dog enig i at det blir litt mye.. På slutten nytes det ikke, men bare drikkes opp.. Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Den blir forresten offisielt lansert 27 April. (...) Den skal ha offisiell lansering 27. mai. Hva stemmer? Vel, de kildene jeg har vært borti hittil, har sagt 27 April... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Sikkert mange som har gjort liknende, men her kommer ihvertfall mitt første møte med Urge Intense. Når jeg leste om denne fantastiske drikken måtte jeg jo bare smake! Derfor tok jeg turen til Ica, som jeg trodde hadde alt av sånne sære drikker. Det var bomtur. Han duden lovte derimot å sjekke om han kunne skaffe. Deretter dro jeg på CC Mat i håp om å finne den. Men neeeeida. De hadde ikke noe slikt. Men kassaguttendama sa at han hadde hørt om den. Så jeg dro videre til 7/11, egentlig uten særlig forhåpninger. Men gjett hva jeg opplevde der? En kassamann som pekte med smil over munnen mot en hylle full av grønne halvlitersbokser med den fantastiske URGE-logoen på. Jeg ble omtrent sånn : . Når jeg kom hjem, satt jeg meg for å skrive litt notater og ta litt bilder mens jeg åpna denne magiske boksen. Men siden jeg ikke gidder å helle i glass, så får jeg bare anta at fargen er gul. Førsteinntrykket var at den lukter som en blanding av billig sitronbrus med lime oppi. Og ett eller annet jeg ikke klarer å identifisere. Tipper at det er guarana, ettersom jeg kjenner igjen lukta fra en guaranabrus jeg drakk for lenge sida. Bilde før åpning: Det ser ut som om den er rød, men kan det være kameraet som feiler? Smaken var... interessant. Det smakte som en blanding av lime, Sprite og Urge, med den ekle skum-liknende konsistensen til Coca Cola Zero. Smaken minner med en gang om rød Mountain Dew, men er mye bedre. Alt i alt vil jeg si at den er veldig lik andre "rare" konsepter, som Vanilla Coke, Sherry Coke, Mountain Dew rød osv osv osv. Den er dog litt bedre enn alle de andre. Det var en opplevelse å drikke, og jeg føler meg litt mer våken nå - selv om jeg fikk vondt i hodet. Det er nok tvilsomt at jeg kjøper en boks til for 30 kroner. Mulig at jeg kjøper en så jeg har litt blandevann på en russefest, selv om det mest sannsynligvis ender i spying. Til The Coca Cola Company: Tappert forsøk, men den nådde ikke helt hjem. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Fra Wikipedia:Urge Intense ble laget med veldig frie tøyler av den samme Facebook-gruppen som fikk Urge tilbake på 1,5 liters flasker. Den har så langt bare vært lansert på kiosker som eies av Norgesgruppen (Deli de Luca, Narvesen, 7-eleven og YX Energi). Den skal ha offisiell lansering 27. mai. Narvesen og 7-11 eies vel av Reitan-gjengen? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det er helt korrekt. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Fra Wikipedia:Urge Intense ble laget med veldig frie tøyler av den samme Facebook-gruppen som fikk Urge tilbake på 1,5 liters flasker. Den har så langt bare vært lansert på kiosker som eies av Norgesgruppen (Deli de Luca, Narvesen, 7-eleven og YX Energi). Den skal ha offisiell lansering 27. mai. Narvesen og 7-11 eies vel av Reitan-gjengen? Noooo, skulle den ikke komme den 1. Mai? -skuffa- Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Trur nok det var 27. april da eg har funnet den her i ei lita bygd på sunnmøre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Den har kommet til vår lokale shell ihvertfall Lenke til kommentar
lobhjkh Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Heftig Håper bare ikke den blir altfor dyr Faen den koster 20 kroner-.- Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Heftig Håper bare ikke den blir altfor dyr Faen den koster 20 kroner-.- Er da slett ikke ille til at det er energi drikk og er en halv liter, dette er en pris jeg er villig å betale Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Heftig Håper bare ikke den blir altfor dyr Faen den koster 20 kroner-.- Har du kilde på det? 20 kr for en 500ml boks er i hvert fall billigere enn hva to 250ml bokser ville kostet. Off topic: HOLY SIGNATURE! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Heftig Håper bare ikke den blir altfor dyr Faen den koster 20 kroner-.- Har du kilde på det? 20 kr for en 500ml boks er i hvert fall billigere enn hva to 250ml bokser ville kostet. Off topic: HOLY SIGNATURE! Det jeg sier, en meget god pris Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 kostet 18 kroner på Spar i Drammen Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 18-20 kr er den absolutt verdt! Må løpe ned å kjøpe Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Er den kommet i noen matvarebutikker i Stavangerområdet enda? Har sjekket Ultra (stadionparken), Rema 1000 (mariero), Coop (mariero) og Rimi (hillevåg), men nada. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Var innom en Coop Marked som hadde fått den inn på tirsdag. (Ikke i Stavanger, var Coop Marked Ilseng, ved Hamar.) Endret 30. april 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Den kosta 16;90+pant på Kiwi gullaug... Endret 1. mai 2009 av mnemic Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Den kosta 16;90+pant på Kiwi gullaug... = 18 kr. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er egentlig litt sykt... Koster da like lite som andre 0.33l og 0.25l energidrikker, og smaker samtidig mye bedre Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Den kosta 16;90+pant på Kiwi gullaug... = 18 kr. 16;90+pant høres mye bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå