NoTrace Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 0.5l, slik som alle andre? Var vel egentlig ment som en spøk, da Doh Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Når kommer denne inn i vanlige butikker? Har ikke sett den på rema eller andre butikker enda. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Den skal være kommet nå, men hvortid de forskjellige butikkene får den inn kommer nok ann på hvilken dag de har varelevering. Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Fra Wikipedia: Urge Intense ble laget med veldig frie tøyler av den samme Facebook-gruppen som fikk Urge tilbake på 1,5 liters flasker. Den har så langt bare vært lansert på kiosker som eies av Norgesgruppen (Deli de Luca, Narvesen, 7-eleven og YX Energi). Den skal ha offisiell lansering 27. mai. http://no.wikipedia.org/wiki/Urge_Intense Jeg kjøpte 2stk på Shell i går. Edit: Drakk nettopp opp den siste, dette er faktisk første gang jeg kan kjenne koffeinet fra en energidrikk. (Kansje ikke så rart når det er 0.5l ) Endret 28. april 2009 av Crom-Ag3 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Så de folka på facebook var med på utviklingen? Kult! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Den blir forresten offisielt lansert 27 April. (...) Den skal ha offisiell lansering 27. mai. Hva stemmer? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Den blir forresten offisielt lansert 27 April. (...) Den skal ha offisiell lansering 27. mai. Hva stemmer? Wikipedia er ikke alltid 100% til å stole på, men tror mer på dem i denne stiuasjonen. :!: Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Har faktisk ikke smakt på Urge Intense enda. Får kjøpe en når jeg har tid, for dette må jeg smake. Men hva sier folket, smaker den godt? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 smaker den godt? Langt ifra. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Kan venne meg til den en gang iblant, men jeg er glad jeg ikke har råd til å drikke den ofte. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Synes den var grei nok, ikke noe og hoppe i taket for. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 smaker den godt?Langt ifra. Den er veldig god! (smaken er som baken) Wikipedia er ikke alltid 100% til å stole på, men tror mer på dem i denne stiuasjonen. :!: Problemet er jo det at ingen av kildene er til å stole på ... Nettby/Blogg vs Wikipedia Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Har faktisk ikke smakt på Urge Intense enda. Får kjøpe en når jeg har tid, for dette må jeg smake. Men hva sier folket, smaker den godt? God er den, men absolutt ikke verdt 30 kr. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Har faktisk ikke smakt på Urge Intense enda. Får kjøpe en når jeg har tid, for dette må jeg smake. Men hva sier folket, smaker den godt? God er den, men absolutt ikke verdt 30 kr. Oisann, 30 kr!? Vi får håpe at en facebook-gruppe trår skikkelig til her da! Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 30 kr på deli de luca, 7-eleven osv. Der 0.5l brus også koster 30 kr. Blir nok en del billigere i matvarebutikk... Lenke til kommentar
simentp Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 NÅR KOMMER DEN I MATVAREBUTIKK?!!?? Smakte den på kjevik men de selger den jo ingen steder i Molde!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 30 kr på deli de luca, 7-eleven osv. Der 0.5l brus også koster 30 kr. Blir nok en del billigere i matvarebutikk... Tror ikke det blir så mye billigere, mtp. at dette er energidrikk. Kanskje 5-6 kr, men tror ikke det blir mer enn det. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Hvis de selger det på Svenskegrensa er det jo bare å kjøre opp der en dag og hamstre. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Fant den på Coop Mega, der kosta den 15 kr Lenke til kommentar
Welle2k Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Vi har den på Esso der jeg jobber, den er ikke noe god i det hele tatt, også syns jeg det blir litt mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå