Gå til innhold

Ny type URGE på 0,5-liters boks?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den inneholder 56g sukker (112 gram per liter). En boks dekker 62% av dagsbehovet for sukker. Til sammenligning inneholder Coca Cola 27g sukker (54 gram per liter) og en flaske dekker 29%av dagsbehovet for sukker. Tilnærmet dobbelt så mye sukker i Urge Intense altså. Kilde: Boksen/flaska.

 

Gledelig nyhet at den lanseres 27. april! :D

 

Dette er ikke helt korrekt.

 

Vanlig Coca Cola inneholder 10.6g sukkerarter per 100ml som tilsvarer 106g sukkerarter per liter, mens Urge Intense inneholder 11.2g sukkerarter per 100ml som tillsvarer 112g sukkerarter per liter.

 

Det at Coca Cola inneholder 27g sukkerarter stemmer forsåvidt for en porsjon (som blir satt til 250ml bak på 0.5l flaskene), mens en porsjon Urge Intense inneholder 56g sukkerarter (som blir satt til 500ml bak på boksene).

 

Er det noen andre som har stt at det er 2 fluer og 2 mygg på boksen?

Genial detalj etter min mening :)

 

Beste energidrikken jeg har smakt også :)

 

Vent nå litt, sjekka nettopp Fanta Exotic 500ml, den inneholder 33g sukker per 250ml, da betyr jo dette at det faktisk er mer sukker i Exotic enn i Intense? Eller?

Endret av mnemic
Lenke til kommentar
Vent nå litt, sjekka nettopp Fanta Exotic 500ml, den inneholder 33g sukker per 250ml, da betyr jo dette at det faktisk er mer sukker i Exotic enn i Intense? Eller?

 

Det stemmer, Fanta Exotic inneholder 13.1g sukkerarter per 100ml, som tilsvarer 131g sukkerarter per liter mot Urge Intense sine 11.2g per 100ml, som tillsvarer 112g sukkerarter per liter

Endret av M4nUF4n
Lenke til kommentar
Vent nå litt, sjekka nettopp Fanta Exotic 500ml, den inneholder 33g sukker per 250ml, da betyr jo dette at det faktisk er mer sukker i Exotic enn i Intense? Eller?

 

Det stemmer, Fanta Exotic inneholder 13.1g sukkerarter per 100ml, som tilsvarer 131g sukkerarter per liter mot Urge Intense sine 11.2g per 100ml, som tillsvarer 112g sukkerarter per liter

Så, det vil si at Intense er "sunnere" enn brus flest, da? yeah!

Lenke til kommentar
Den nye urgen er den største skuffelsen på mange år innen brus(rettelse: energidrikk). :(

Må si meg perverst uenig! Kanskje den desidert mest geniale energidrikken gjennom tidene! Den har revolusjonert hele ideen, begrepet, prinsippet, rundt energidrikk! Jeg jizzed in ma pants når jeg drakk denne herlige flytende væsken!

 

Nei! Absolutt ikke :)

Ikke? Da tenker jeg foruten zero/light brus. De fleste brusene på markedet nå ligger vel rundt det sukkerinnholdet Fanta Exotic har...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...