Opelduude Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Synes ikke den var så god, så ble ærlig talt litt skuffet. For lite smak av Urge spør du meg. Helt enig, var liksom en svak smak av masse forskjellig. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Så at de hadde den på statoil her. Pris: 29 kr! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Meh, kjøpte en slik igår i Oslo i varmen. Smakte mest bare sukker syns nå jeg. Ikke noe som lignet på Urge hvertfall. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Drakk min først Urge i 1997 og ble hektet. Hva har de tilsatt? "cola-hemmeligheten"? Nei, denne må prøves....... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Er knapt verdt pengene. 30 er mye penger for en brus som bare smaker sukkervann. Uansett hvor tøff boksen måtte være med Triple Rush og annet tøv. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Jeg fant den ikke på 7-11 i Kongensgate : < Nei, ser de var utsolgt nå. Men senest igår så var jeg på Shell i Figga. Der hadde en masse. Tviler de er utsolgt. Eller så må jeg si jeg likte smaken på den. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 SYNTES DERE DEN IKKE VA GOD?!! Jeg syntes den var drittgod jo!! Smakte lite Urge men det var en så god blanding av alt annet Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 JEG DIGGER DEN! skal kjøpe mange av dem på Mandag, da den skal være i butikkene Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Synes den er god, men er absolutt ikke verdt 30 kr. Tror jeg holder meg til vanlig Urge fremover. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Kjøpte den i går for 25kr. Kanskje de mest bortkasta pengene jeg har brukt. Drakk ikke halve engang, smakte direkte stygt. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 JEG DIGGER DEN! skal kjøpe mange av dem på Mandag, da den skal være i butikkene Er det ikke helst på tirsdager og fredager at matbutikker får inn varer da? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 skulle være i butikkhyllene 26.April men det hender at folk har varer inne før de skal komme i hyllene Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Nå har Urge Intense komt til oss. ÆSJ! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 I vanlige butikker, Kontorstol? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Nå har Urge Intense komt til oss. ÆSJ! "ÆSJ"? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Nå fikk jeg endelig smakt en KALD Urge Intense. Den er jo dritgod!! Skulle ønske det var mer i boksen Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Har noen sett Urge Intense i Stavanger ennå? Har selv til gode å få tak i en boks. Lenke til kommentar
M4nUF4n Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Den inneholder 56g sukker (112 gram per liter). En boks dekker 62% av dagsbehovet for sukker. Til sammenligning inneholder Coca Cola 27g sukker (54 gram per liter) og en flaske dekker 29%av dagsbehovet for sukker. Tilnærmet dobbelt så mye sukker i Urge Intense altså. Kilde: Boksen/flaska. Gledelig nyhet at den lanseres 27. april! Dette er ikke helt korrekt. Vanlig Coca Cola inneholder 10.6g sukkerarter per 100ml som tilsvarer 106g sukkerarter per liter, mens Urge Intense inneholder 11.2g sukkerarter per 100ml som tillsvarer 112g sukkerarter per liter. Det at Coca Cola inneholder 27g sukkerarter stemmer forsåvidt for en porsjon (som blir satt til 250ml bak på 0.5l flaskene), mens en porsjon Urge Intense inneholder 56g sukkerarter (som blir satt til 500ml bak på boksene). Er det noen andre som har stt at det er 2 fluer og 2 mygg på boksen? Genial detalj etter min mening Beste energidrikken jeg har smakt også Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 I vanlige butikker, Kontorstol? Har bare sett den på Mix Scene 1 og Statoil. Nå har Urge Intense komt til oss. ÆSJ! "ÆSJ"? Yuck Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 SYNTES DERE DEN IKKE VA GOD?!! Jeg syntes den var drittgod jo!! Smakte lite Urge men det var en så god blanding av alt annet Støtter den. Endelig fått smakt på den, og den skuffet absolutt ikke! Jeg mener den smaker Urge, bare ikke like syrlig/ikke syrlig i det hele tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå