Gå til innhold

Ny type URGE på 0,5-liters boks?


Anbefalte innlegg

hvor lenge var 1,5 L i produksjon da?

men syns bare og huske at de solgte 1,g5 L for mange år siden, snakk om min barneskole tid. og er vell snart snakk om 10 år siden.

 

føler jeg burde sjekke wiki her. men har drukket litt for mye whisky og robbie williams høres for bra ut til og gidde og rikke en muskel :p

 

Urge ble lansert i 1996, og som jeg sa forsvant 1.5litern i 1999... Ganske nøyaktig 10 år siden ja

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mest fordi at boks brus smaker mye bedre en på plastikk flaske, og det er et faktum som det er umulig og komme utenom, kjøper du cola på plastflaske smaker enkelt nydlig og enkelte smaker mindre bra. kjøper du på boks får du prima vare :) likedan med glassflaser, smaker bedre der også.

 

men men, fikk jo urge på 1,5 L flaske og er vell ikke noe sann veldig stor seier for coca cola company :/

 

Er ganske sikker på at du ikke ville kjent forskjellen vist man hadde blind-testa deg på dette utsagnet :)

 

Uansett, var i Oslo i helgen, der fikk jeg muligheten til å smake denne nye Urgen, var helt grei, men liker den gamle bedre tror jeg.

Lenke til kommentar
Bah, jeg drømte at den hadde kommet i butikker på Steinkjer og at jeg hamstra den, og så sku jeg åpne en og drikke og så våkna jeg og oppdaga at det var en drøm -_-

 

Vi har den jo i Steinkjer. Sjekk 7`eleven du i kongens gata. En kompis av meg kjøpte meg der i påske ferien.

Kjøpte han DEG der?

Lenke til kommentar
Bah, jeg drømte at den hadde kommet i butikker på Steinkjer og at jeg hamstra den, og så sku jeg åpne en og drikke og så våkna jeg og oppdaga at det var en drøm -_-

 

Vi har den jo i Steinkjer. Sjekk 7`eleven du i kongens gata. En kompis av meg kjøpte meg der i påske ferien.

oO

Jeg var innom der og sjekka før påske, men fant den ikke.

Får ta meg en ekskursjon dit nå da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...