AlwaysSomething Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg syns ikke det blir snakket nok om nettopp N86. Dette virker som en kanontelefon på alle områder, og fremdeles blir den ikke satt i noe form for lys. Les mer her: http://www.amobil.no/artikler/her_er_nokia...flaggskip/67955 Dette blir garantert min nye mobil, da jeg setter kamera høyt og er ganske så Nokia-fan. Den er bygd i både metall og plastikk, så kvaliteten burde ikke være noe problem. Videre er den Nokias første mobil med 8 MP med vidvinkel og det hele. Gode taster og ikke touchskjerm. Noen fler som er interessert i denne mobilen, eller? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg også ser litt på denne, men når kommer den ca? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Nå er jeg så fornøyd med N85 at du ikke skal se bort ifra at denne(n86) kan bli neste Glem n95 enten det er den simple orginale eller 8gb`en...(som det krangles om i en annen tråd her) Endret 22. mars 2009 av Andynator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå