Shushi Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hei, jeg tenker på å kjøpe dette, men jeg er usikker om hvordan operativ systemet kommer til meg (jeg skal kjøpe 64 bit Windows Vista). Kommer det til meg i en disk (eller på en annen måte?), så jeg kan lettvint installere den selv, eller bør jeg bare la de i Multicom installere det for meg (for 250kr ekstra)? Jeg er ikke helt uerfaren med data, men er det noen problem eller vanskeligheter som eventuelt kan komme opp? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Da en kammerat av meg kjøpte en av Multicoms bærbar, fikk han med orginal Windows Vista løst i pakken og en CD med drivere. Med andre ord ingen Recovery CD og ingen Recovery Partisjon. Installasjoenen måtte han gjøre selv.. Eller rettelse, det var jeg som installerte Windows for ham på den PCen. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) har også en kammerat med multicom bærbar, fikk samme som svenni212000 "gleden" av måtte installere denne maskinen samt lage en recovery cd til den. han betalte forøvrig for windows installasjon noe som var akkurat det, windows installert uten engang drivers, som førte til at han sto på min dør med panikk når nye dyre pcn hans "lagget" i internet explorer Endret 21. mars 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Shushi Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Takk for svar, men jeg har to spørsmål til: 1. Synes dere at det er avansert å installere windows Vista? Eller er det bare å sette inn disken så går det av seg selv? 2. Er driverpacken viktig? Er det ikke bare drivere til diverse programmer of funksjoner til PCen (som DVD film watcher)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå