Gå til innhold

PS3 er fett å ha !

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en Playstation 3 d.12.12.08 som en bursdagsgave til meg sjøl (!) med 3 spill: Metal Gear Solid 4, Fallout 3 og The Elder Scrolls 4 Oblivion.

Fant fort ut at kjøpet var et kupp for meg, for å si det sånn. PS3 er en knallmaskin ! Et kjøp jeg ikke angrer på i det hele tatt :) Digger de spilla jeg kjøpte da og gjør det fortsatt, *Big Time..*

Og nå til det virkelig kule med den lille storyen min. I går kjøpte jeg to nye spill som *virkelig* har fått meg hekta på å spille på elsklingen min igjen (PS3):

Killzone 2 og Assassins Creed (Platinum). Fy Flate altså, jeg unner alle spillfrelste "gærninger" å spille disse to spilla ! Kjøp eller lån en PS3, kjøp eller lån spilla og ta del i nytelsen ;)

Har sittet våken og spilt siden 22.40 i går kveld :/ Er sliten og trøtt.

*Senga kaller på meg i det fjerne, og dit går jeg så gjerne..*

God "natt" ;)

Endret av Cactus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til opplysning er Fallout 3, Oblivion og Assassin's Creed ute på xbox360 og PC også. ;)

Men når det er sagt unner jeg deg all den gleden du kan få av maskinen. Selv er jeg storfornøyd med Wii og PC, og nå for tiden går det i Sacred 2 (rollespill til PC) stort sett hvert våkne sekund jeg ikke er på jobb eller sammen med dama. Om jeg bare kunne fått henne til å like Sacred 2 også... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...