Cactus Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Jeg kjøpte meg en Playstation 3 d.12.12.08 som en bursdagsgave til meg sjøl (!) med 3 spill: Metal Gear Solid 4, Fallout 3 og The Elder Scrolls 4 Oblivion. Fant fort ut at kjøpet var et kupp for meg, for å si det sånn. PS3 er en knallmaskin ! Et kjøp jeg ikke angrer på i det hele tatt Digger de spilla jeg kjøpte da og gjør det fortsatt, *Big Time..* Og nå til det virkelig kule med den lille storyen min. I går kjøpte jeg to nye spill som *virkelig* har fått meg hekta på å spille på elsklingen min igjen (PS3): Killzone 2 og Assassins Creed (Platinum). Fy Flate altså, jeg unner alle spillfrelste "gærninger" å spille disse to spilla ! Kjøp eller lån en PS3, kjøp eller lån spilla og ta del i nytelsen Har sittet våken og spilt siden 22.40 i går kveld :/ Er sliten og trøtt. *Senga kaller på meg i det fjerne, og dit går jeg så gjerne..* God "natt" Endret 21. mars 2009 av Cactus Lenke til kommentar
bas Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Dritfett, nå fikk jeg skikkelig lyst på PS3......... Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Du bør endre tittelen tilbake til slik den var Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Til opplysning er Fallout 3, Oblivion og Assassin's Creed ute på xbox360 og PC også. Men når det er sagt unner jeg deg all den gleden du kan få av maskinen. Selv er jeg storfornøyd med Wii og PC, og nå for tiden går det i Sacred 2 (rollespill til PC) stort sett hvert våkne sekund jeg ikke er på jobb eller sammen med dama. Om jeg bare kunne fått henne til å like Sacred 2 også... Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 I dag er min ps3 akkurat et år gammel, og brukt i omtrent 365 dager Beste investering noensinne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå