Chipsmaster Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hei! Jeg har et problem med dataen min som jeg håpet noen kunne hjelpe med meg! I det siste har det kommet om en feilmelding hver gang jeg har startet pc'n og kommet inn på skrivebordet hvor det står: "Vertsprosess for Windows-tjenester har sluttet å virke, og ble lukket. Et problem førte til at programmet sluttet å virke som den skulle. Du vil få beskjed hvis det er en løsning tilgjengelig." Også klikker jeg lukk på den og da kommer det opp en løsning som kan fikse problemet. Det er å kjøre hard-disk kontroll. jeg gjør dette, men ingen suksess. samme feilmelding kommer igjen, men nå har det blitt litt verre for etter noen få minutter med glatt kjøring, så blir pc'n ekstremt treg. Det kan ta minutter fra når jeg klikker på noe med musen til den reagerer. jeg får ikke gjort noe som helst på maskinen så kan ikke gjøre annet enn å klikke på reset knappen. Når jeg ser på performence måleren på tastaturet mitt så driver prosessoren mellom 0 og 2%, mens RAM holder seg på ca 98%. Jeg har Windows Vista 64-bit. etter en liten stund så fikk jeg ikke startet dataen i det hele tatt. Det kom feilmelding om at systemregistreringsfilen er borte eller skadet. jeg måtte sette inn min vista CD og "reparere maskinen" dette funket, men dataen er fortsatt ekstremt treg. Jeg har sjekket den for Virus, men det var null virus på maskinen. jeg vil nødig formatere hele maskinen. Jeg har ikke gjort spesielt før dette skjedde. Jeg har Installert F.E.A.R. 2 og spilt igjennom dette og installert Dead Space som også har gått fint, men det er etter dette at problemet har dukket opp. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå