hojohansen Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Slik at den tar to eller tre bilder rett etterhverandre, uten at jeg må holde knappen inne? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Da må du sjekke ut om D80 n har timer funksjon som kan gjøre dette, D300 kan ta seriebilder med ulike "pauser" og hvor mange bilder og hvor lenge mellom hvert bilde. Slik at den tar to eller tre bilder rett etterhverandre, uten at jeg må holde knappen inne? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 holde knappen inne? sett den på bkt, med 3 bilder, også bruker du fjernutløser og tar bildene, husk å sett på sånn at speilet ikke går opp og igjen rett før og etter bildet blir tatt, husker ikke hva det heter, er på nr 31 i konfig menyen tror jeg Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Fjernutløser, hm - da må jeg handle litt da. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Gamel tråd, men... Er det mulig å stille inn kamera slik at den tar bilder i serie automatisk - eller må jeg holde knappen inne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå