lilleru Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Har ikke sett en slik tråd her på forumet ennå, så tenkte jeg skulle lage en. Jeg ser for meg at dette kan være en tråd, der vi kan fortelle om våre sykeste tippehistorier, komme med tips om fine kuponger foran hver runde. Og i tillegg bare litt moro generell diskusjon rundt fotball-gambling. Mitt tips for imorgen er Tottenham-Chelsea (1-0) - U til 3.40 i odds hos Norsk Tipping. Kombinert med Hoffenheim-Hannover 96 - H til 1.50 i odds hos Norsk Tipping. Dette gir en samlet odds på 5.1 som gir en fin payout om man tør å satse noen lapper:) Endret 21. mars 2009 av Dexter! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) . Endret 21. mars 2009 av KRISS- Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Litt mislykka det med tottenham Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Jepp, men ville gjort det samme bettet igjen, med et Chelsea i stigende form, med Hiddink. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå