Gå til innhold

iPod kunne ikke gjenopprettes fordi den ikke kunne deaktiveres. HJELP!

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg skulle bare oppdatere min fars 80GB iPod (5.gen) idag som jeg pleier når helvete startet. Den begynte å overføre, men den gikk så tregt, så jeg klikket på x´en som vises i det lille vinduet i midten av iTunes. Den sluttet å overføre og jeg løste den ut. Deretter satte jeg den inn igjen for å sjekke om den ble raskere i overføringen, men nå fikk jeg heller beskjed om at iTunes ikke kunne lese iPoden og måtte gjennopprettes. OK tenkte jeg, ikke noe problem, men når jeg trykkte det fikk jeg opp meldingen "iPod-enheten "iPod" kunne ikke gjenopprettes fordi den ikke kunne deaktiveres."

macprob.jpg

Jeg har vært på nettet og lett etter et svar, men jeg finner ikke noe på verken Apple sine sider, eller noen andre steder.

Jeg har også sjekket http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=305204-no som jeg ser er mye nevnt på nettet, men den gjelder shuffle og jeg leter etter svar til en 80GB iPod som sagt.

Tilslutt sjekket jeg manualen hvor det står "Gå til http://www.apple.com/no/support/ipod, og last ned den nyeste iPod-oppdateringen. Oppdateringen inneholder den nyeste programvaren for alle iPod-modeller", men jeg fant ingen oppdatering der heller.

KAN NOEN HJELPE MEG?

På forhånd takk for hjelpen :-)

P.s.

Den er kjøpt i USA for to år siden, så garantien er ute.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har skjedd med min Nano en gang, jeg fant en side som viste hvordan jeg skulle gjøre hard reset av ipoden. Men det er ett år siden så..søk på crashed ipod e.l. i google.

Tror det var et par knapper som måtte holdes inne en viss tid, så blækka skjermen ut og restarta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...