riosoto Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 HEI! Jeg bruker min ipod touch mye til å høre på podcaster. Spesielt liker jeg å sovne til diverse radioprogram på podcast. Tidligere hadde jeg en ipod 80GB, og der sluttet ipoden å spille når en podcast var slutt, med på ipod touch fortsetter den bare til neste podcast. Dette er utrolig irriterende, det blir ofte til at jeg sovner, og når jeg våkner dagen etter spiller den ennå... Er det en innstilling en eller annen plass sånn at jeg kan få endra på dette? All hjelp mottas med stor takk Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Du kan gjøre det på denne måten: I iTunes går du inn på podcastene, og klikker på en enkelt-episode, og høyreklikker -> legg til i spilleliste. Da kan du legge inn de(n) podcastene du ønsker å høre. Når spillelisten er ferdig vil iPoden stoppe å spille av noe. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Sett på nedtelling på klokken og velg "dvale" når tiden er ute. Da slutter ipoden å spille og settes i dvale-mode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå