Gå til innhold

gjenoprette pc fullstendig

Anbefalte innlegg

hei trenger hjelp med å gjenoprette min acer apsire 5920g,

har instalert win 7 på den, og da forsvant den acer recover magment (tror eg det het) og f11 eller f8 funkar ikkje,

none som vet kor eg kan laste ned det proget, eller få den restartet? vil ha tilbake vista.

takker for all hjelp, hilsen desperat vista bruker :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei. når dataen din starter på hold inne alt og trykk på F10 til noen skjer (finens ikke bedre beskrivelse:s) da skal det gå ann og ta en recovery med info fra en partisjon du har :)

Hender at det følger med recoverycd`er til Acer, men ellers kan du ringe dem og bestille et sett :)

det var i gamledager (1-2 år sia <.<) idag så må du lage dine egene recovery plater :)

Lenke til kommentar
det var i gamledager (1-2 år sia <.<) idag så må du lage dine egene recovery plater :)

Som regel så ligger det på en egen partisjon da.

et program til ACER klager 24/7 hvis du ikke lager et par med recovery plater :)

Endret av Submit
Lenke til kommentar

hei:) takker for fort svar så seint, jeg prøvde å trykke Alt+F10

då kommer det bare opp en command prompt som det står partisjon harddisk2

også tall og nummer som ikkje betyr noe for meg, men når jeg trykker enter så forsetter den bare på normal oppstart..

Lenke til kommentar

også tall og nummer som ikkje betyr noe for meg, men når jeg trykker enter så forsetter den bare på normal oppstart..

http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5920.html på Empowering Thenology and Utilitis last ned Acer eRecovery.

når du er ferdig med og innstalere det så kjører du det - velg gjennoprett til fabrikk standar og la dataen skru seg av :)

Lenke til kommentar

http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5920.html på Empowering Thenology and Utilitis last ned Acer eRecovery.

når du er ferdig med og innstalere det så kjører du det - velg gjennoprett til fabrikk standar og la dataen skru seg av :)

har gjort det.... eg har lastet ned instalert, startet pc på nytt så startet eg programmet og tok sånn gjenopprett fra frabikkstander.

pc'en slår seg av, men den starter bare på normal måte igjen:S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...