kakt_us Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Og vil oppgradere meg litt ;D Så da håper jeg noen kan komme med noen forslag, det som er ett must her er : Wi-Fi Batteritid God kalender funksjon. (bursdager, og huskelapper) Touch skjerm er ikke ett must, men vært morro å prøvet noe nytt. Helst ikke noe treigt i menyer. (jeg hater å vente:)) MMS, wap, og kansje epost? (epost er ikke viktig) Og en ting til, jeg skal ikke ha iPhone.. Tips mottas med stor takk Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 nettopp iphone jeg skulle foreslå. den skal jeg kjøpe når jeg får feriepeng. blir sikkert enda billigere til dess, men hvorfor ikke iphone da? Lenke til kommentar
kakt_us Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) hehe, jeg liker rett og slett ikke den tlf, eneste jeg liker med den er 2 ting, er touch skjermen, samt "sms loggingen". Altså du kan samle flere mld i en på en måte, der de bobblene er. Endret 20. mars 2009 av kakt_us Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ta en kikk på Samsung OmniaHD og Nokia N97. Begge er litt fram i tid, men begge vil og være solide oppgraderinger fra N82. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ta en kikk på Samsung OmniaHD og Nokia N97. Begge er litt fram i tid, men begge vil og være solide oppgraderinger fra N82. Støtter denne. N82 er en ganske ny mobil så blir vanskelig å finne en virkelig oppgradering. Lenke til kommentar
kakt_us Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Hva ville dere ha annbefalt meg om jeg skulle bare kjøpt meg en tlf? (da med tanke på ingen oppdatering, bare kjøpe meg en tlf:)) Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Ta en titt på Nokia 5800 xpress music Lenke til kommentar
kakt_us Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 HTC Touch HD Har sett på denne litt idag faktisk, men er fortsatt litt vell dyr for en tlf ;D Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hva med N95 8GB som er litt eldre enn N82, men har det meste. Kjøpte den selv for 2 uker siden og strålende fornøyd med kamera, teknologi og designen til telefonen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nokia 1200 er en strålende telefon. Sender sms enkelt og utfører tlfsamtaler strålende. Billig er den og. Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Kan jeg få den n82en da? min er mos og syntes den er topp! Lenke til kommentar
Cedriziano Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Og vil oppgradere meg litt ;D Så da håper jeg noen kan komme med noen forslag, det som er ett must her er : Wi-Fi Batteritid God kalender funksjon. (bursdager, og huskelapper) Touch skjerm er ikke ett must, men vært morro å prøvet noe nytt. Helst ikke noe treigt i menyer. (jeg hater å vente:)) MMS, wap, og kansje epost? (epost er ikke viktig) Og en ting til, jeg skal ikke ha iPhone.. Tips mottas med stor takk Gå for en Nokia 5800! Bra batterilevetid og enkel å sende sms. Har ikke prøvd ut epost funksjonen enda. Lenke til kommentar
Trond B Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hva med N95 8GB som er litt eldre enn N82, men har det meste.Kjøpte den selv for 2 uker siden og strålende fornøyd med kamera, teknologi og designen til telefonen. Å gå over til N95 blir en nedgradering. Vil ikke anbefale det! Er litt lei min egen N82 selv om det er en glimrende telefon. N97 ser veldig spennende ut. Også E71 ser veldig solid og bra ut hvis du ikke trenger ett bra kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå