Gå til innhold

[Løst]Kortproblemer på play.com


Anbefalte innlegg

Hei!

vet ikke hvor jeg ska poste denne Posten, så jeg prøver meg her :thumbup:

 

Jeg har bestilt meg et spill hos play.com nå, men jeg får/fikk ganske fort en melding/mail om at det var problemer med kortet mitt :hrm: Nå har jeg endret det jeg TROR jeg gjorde feil ;) vil jeg da få en melding at alt var i orden da? eller må jeg vente i spenning å se om det dukker noe opp i postkassen min i løpet av de neste dagene? :hmm:

 

Vet at det finnes 10000 spørsmål om det samme problemet som jeg har på internett`n, men jeg bare lurer på om jeg vil få melding når alt er i orden? :new_woot:

 

Takker for positivt svar selvfølgelig :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...