a7x Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Hallays folkens.. Har en gammel forsterker på rommet som har ødelagt AUX inngang (får bare lyd fra en av høytalerne, og headphones hvis jeg kobler det til..) Er det noe jeg kan gjøre for å fikse det? Eller bør jeg sende inn til reperasjon? EDIT: Har prøvd meg litt fram nå, og tror ikke det har noe med AUX allikevel. Prøvde alle mulige kombinasjoner, og det kom lyd i en høytaler på alle. Men ikke på begge. Tror det har noe med balance å gjøre? Selvom knappen står på midten, kommer det bare lyd på den ene.. Takk for all hjelp Endret 21. mars 2009 av a7x Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Sikkert bare dårlig kontakt et sted, også sikkert lett og fikse Lenke til kommentar
nercix Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Garanti? ... Elles er det nok dårleg/ingen kontakt ein stad og det bruker å vere rimeleg enkelt å fikse. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Garanti er nok ikke et utvei hvis den er gammel Men er vell bare og skru av dekkselet på forsterkeren og sjekke, sikkert pice of cake Lenke til kommentar
nercix Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Klarte visst ikkje å lese ordet gammel .... Vel då er det vel bare å finne fram loddebolten då ... Lenke til kommentar
a7x Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Har prøvd meg litt fram nå, og tror ikke det har noe med AUX allikevel. Prøvde alle mulige kombinasjoner, og det kom lyd i en høytaller på alle. Men ikke på begge. Tror det har noe med balance å gjøre? Selvom knappen står på midten, kommer det bare lyd på den ene.. Noen som vet hva det kan være? Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Fortsatt sikker på at det er dårlig kontakt somewhere. Prøv og bytt om L og R aux ledningene i forsterkeren så du ser om det har noe med høytalerne og gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå