Heffer Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det ligger en egen tråd om tatoveringer under mote og velvære. Spør der om hva man sys om å ta det som 16 åring. Mitt tips, hvis du til tross for advarsler velger å ta tatovering i Polen, ta noe du kan lett dekke over i ettertid, du blir garantert ikke fornøyd om noen år (hvis om så lenge).. Her er linken til den tidligere nevnte tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=103194&hl= Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Du er så negativ TheIdanator! Hvordan? Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Åssen skal du liksom velge sjappe? Husker to jenter som gikk i klassen min når vi gikk i 10ende og tok tattis i polen og husker de klagde mye på at det skjedde mye faenskap i ettertid. Ser hvordan de gjør det, og hvor renslige dem er. Prøver å få med meg når de tatoverer en annen kunde. Og selvfølgelig hvordan studioet ser ut, og litt på personene. Var i Frankrike for to uker siden hvor jeg gikk forbi en sjappe, men ikke faen gikk jeg inn. Lå i et sjabby strøk, og sjappen var sjabby. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jada... Lykke til da.... Er det Pikachu du skal ha? Her er jeg og 2 kompisser: Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Jada... Lykke til da.... Er det Pikachu du skal ha? Pikachu? Hvor har du fått det fra? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) And the Trolling can begin: Jeg så din andre bruker i pokemonavdelinga på forumet her... Jeg er dårlig til og trolle... Endret 21. mars 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 hadde ei jente i 10.klasse som var innom et studio i Polen, hu besvimte og mannen kastet henne ut og lot henne ligge der Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 And the Trolling can begin: Jeg så din andre bruker i pokemonavdelinga på forumet her... Jeg er dårlig til og trolle... Hva? Andre bruker? Trolle? Pokemon avdeling? Må spørre om du har rota deg borti noen sokker? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Er det Pikachu du skal ha? Hvorfor ikke ta en Mikachu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå