H09I6AN Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hva er aldersgrensen på å få tatovering i Polen? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Vet ikke, men kan jeg bare få si "ikke gjør det"? Det burde vært 25-års-grense. Minst. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 I Polen for søren? Tenk på alt de tar i... fysj! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Da jeg var i polen (hvis det ikke var tyskland da) med hvite busser, var det en som gjorde det. Vi gikk da i 10. klasse. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Hører til stadighet om tiendeklassinger som har fått den fete tatoveringen i Polen, så det er nok flust av 16-årssteder der. Lykke til. Endret 20. mars 2009 av Mikachu Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Sikkert toppers garanti der nede da. Tipper at tatoveringen uansett kommer til å strekke seg på den voksende huden på et lite småbarn. Og da har du jo som sagt toppers garanti. Lykke til.. ..det trenger du. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Hører til stadighet om tiendeklassinger som har fått den fete tatoveringen i Polen, så det er nok flust av 16-årssteder der. Lykke til. Takker :D Endret 20. mars 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja, folkens, hvor mange måneder tror dere han får før han begynner å tenke at det motivet kanskje ikke var så kult likevel? 3? 6? Så mye som et år? Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Sikkert toppers garanti der nede da. Tipper at tatoveringen uansett kommer til å strekke seg på den voksende huden på et lite småbarn. Og da har du jo som sagt toppers garanti. Lykke til.. ..det trenger du. Det er nå mer for å dekke over et arr på 5cm diameter som jeg er svært flau over, sånn at jeg kan nyte sommeren. Ja, folkens, hvor mange måneder tror dere han får før han begynner å tenke at det motivet kanskje ikke var så kult likevel? 3? 6? Så mye som et år? Det er så mye som gjort. Han har kommet frem til et eget design til ære for hans bestefar... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Skal du ramme det inn? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja, folkens, hvor mange måneder tror dere han får før han begynner å tenke at det motivet kanskje ikke var så kult likevel? 3? 6? Så mye som et år? Det er så mye som gjort. Han har kommet frem til et eget design til ære for hans bestefar... Og det forandrer .. ? Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Skal du ramme det inn? Seriøst? Tenker du på ramme rundt tattisen, eller er det meg som er på jordet? Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hadde nok ventet en stund til jeg. Skulle satt penger på at du ble lei motivet etter et par år. Men du eller dine foresatte er vel de som til sist bestemmer noe her, så jeg skal slutte å bry meg. Lykke til nok en gang. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Hadde nok ventet en stund til jeg. Skulle satt penger på at du ble lei motivet etter et par år. Men du eller dine foresatte er vel de som til sist bestemmer noe her, så jeg skal slutte å bry meg. Lykke til nok en gang. Takker, og jeg er klar over det. Men motivet betyr mye for meg, pluss at den vil bli gjemt på innsiden av leggen, hvor jeg stirrer svært sjeldent. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 I Polen for søren? Tenk på alt de tar i... fysj! Jeg er klar over at det er dårlig standar på SVÆRT mange tatoverings studioer. Derfor vil jeg være veldig nøye i valg av sjappe. Jeg er renslig på sånt Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Derfor vil jeg være veldig nøye i valg av sjappe. Jeg er renslig på sånt Det er akkurat derfor du ikke bør tatoveres i Polen som 16-åring. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Det er akkurat derfor du ikke bør tatoveres i Polen som 16-åring. Hva mener du? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det er akkurat derfor du ikke bør tatoveres i Polen som 16-åring. Hva mener du? Åssen skal du liksom velge sjappe? Husker to jenter som gikk i klassen min når vi gikk i 10ende og tok tattis i polen og husker de klagde mye på at det skjedde mye faenskap i ettertid. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Du er så negativ TheIdanator! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Tatoveringer går ut på dato. Man modnes. Tatoveringen modner seg ikke med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå