Gå til innhold

Aldersgrense på tatovering?

H09I6AN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert toppers garanti der nede da. Tipper at tatoveringen uansett kommer til å strekke seg på den voksende huden på et lite småbarn. Og da har du jo som sagt toppers garanti. Lykke til..

..det trenger du.

Det er nå mer for å dekke over et arr på 5cm diameter som jeg er svært flau over,

sånn at jeg kan nyte sommeren. :thumbup:

Ja, folkens, hvor mange måneder tror dere han får før han begynner å tenke at det motivet kanskje ikke var så kult likevel? 3? 6? Så mye som et år?

Det er så mye som gjort. Han har kommet frem til et eget design til ære for hans bestefar...

Lenke til kommentar
Ja, folkens, hvor mange måneder tror dere han får før han begynner å tenke at det motivet kanskje ikke var så kult likevel? 3? 6? Så mye som et år?

Det er så mye som gjort. Han har kommet frem til et eget design til ære for hans bestefar...

Og det forandrer .. ?

Lenke til kommentar
Hadde nok ventet en stund til jeg. Skulle satt penger på at du ble lei motivet etter et par år. Men du eller dine foresatte er vel de som til sist bestemmer noe her, så jeg skal slutte å bry meg.

Lykke til nok en gang.

Takker, og jeg er klar over det.

Men motivet betyr mye for meg, pluss at den vil bli gjemt på innsiden av leggen, hvor jeg stirrer svært sjeldent. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...