amdorintel Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Har en kompis som har problemer med at MSN logger seg av og på hele tiden av seg selv..kun etter 30 sec.. Har kjørt virus scan og cc cleaner men er sånn fortsatt Noen forslag? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Kan være veldig ustabil internett. Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Nei den er sånn andre plasser og.. Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Bruker du tråløst nettverk? Tråløst er og blir ustabilt. Prøv å oppdatere drivere til nettverkskortet. Bruk kabel hvis mulig Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Er som sakt sånn andre plasser og Lenke til kommentar
Solomon Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Prøv å bytt passord... Kan være kontoen som har blitt hijacked Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Jeg har opplevd det samme, skjedde når jeg var tilkoblet internett via trådløst nettverk. Ser du driver og sier at det skjer andre plasser også, men du nevner ingenting om at han har prøvd med kablet internett for å eleminere den høyst sannsynlige muligheten om at det problemer med det trådløse nettverkskortet. Gjør som de øvrige her har sagt. Oppdater drivere og bytt passord på msn kontoen tilfelle han har klart å få seg en liten hijacker. Endret 21. mars 2009 av fUsiOn Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg har opplevd det samme, skjedde når jeg var tilkoblet internett via trådløst nettverk. Ser du driver og sier at det skjer andre plasser også, men du nevner ingenting om at han har prøvd med kablet internett for å eleminere den høyst sannsynlige muligheten om at det problemer med det trådløse nettverkskortet. Gjør som de øvrige her har sagt. Oppdater drivere og bytt passord på msn kontoen tilfelle han har klart å få seg en liten hijacker. Sant det at hanikke har prøvd kablet..kan jo prøve det samt det andre her:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå