potetskrell Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Mulig jeg skulle roet ned rødfargen litt.. pyttpytt.. fikk jo klage en gang på at jeg ikke hadde nok farger. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Dette var snaksent! Liker dråpene på eplet og den grønne uforkuserte såkalte "bokeh"-bakgrunnen. Utsnittet var også pent gjort. Mulig du kunne dratt ned rødtonen en liten millimeter, men det var ikke så galt som man skulle tro. Fikk skikkelig lyst på eple nå! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Dette var snaksent! Liker dråpene på eplet og den grønne uforkuserte såkalte "bokeh"-bakgrunnen. Utsnittet var også pent gjort. Mulig du kunne dratt ned rødtonen en liten millimeter, men det var ikke så galt som man skulle tro. Fikk skikkelig lyst på eple nå! Takk! Det var oppmuntrende. Ja, jeg ser nå at det blir litt for rødt, men sjit i det, får heller ta det til etterretning neste gang Lenke til kommentar
dePt Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Mulig skjermen min er litt blass i fargene, men her ser det någenlunde perfekt ut. Utsnittet fungerer også fint for meg. Fin skarphet og "bokeh", som tidligere nevnt også. Kanskje litt mer av eplet i fokus? Er neimen ikke sikker... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Dette er smoth. Didder bokeh'n og eplet er skarpt og fint. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Tja, vanskelig å si hva det er med bildet. Men noe er det. Jeg får lyst på epler av det, og jeg liker ikke engang epler. Herlige farger, fin bokeh Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Vanskelig å trekke noe for hverken komposisjon eller bruk av uskarphet. Bakgrunnen står egentlig bra til fargene i eplet også. Men "nesten" i overkant glossy for meg. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Takk folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå