Duffo Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hei Tar 1 ss møllers tran, 2 ss rapsolje og spiser 1 tunfisk boks om dagen, har 2 spørmsål: 1. får jeg i meg for mye fett da eller omega? 2. får jeg i meg omega6 og 9 eller er det bare omega3? vil ha alle omegaene Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Man kan aldri få for mye fettolje så lenge du ikke sitter å drikker det på litersvis Men istedenfor den blandinga der så anbefaler jeg heller Udo's Choise 500ml . Finnest ikke bedre blanding av Omega 3-6-9 og andre essensielle fettsyrer en den har Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 hvorfor pokker tar du 2 spiseskjeer rapsolje? det smaker jo faen meg rett og slett rasshøl og det finnes mye bedre oljer der ute. selv spiser jeg kapsler med omega 3-6-9 og spiser masse fisk seff Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Det smaker jo ingenting? :S Tar det fordi jeg har sett de proe spiser det i "hva spiser du" tråden, og jeg har hørt man trenger alle de fettsyrene Endret 20. mars 2009 av Duffo Lenke til kommentar
Freddy K Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det er kun omega 3 vi trenger tilskudd av ved siden av vanlig kosthold her i norden. Og du trenger ikke bekymre deg med de små mengdene du tar der. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Rapsolje smaker ingenting nei, bare olje liksom Tar det selv som tilskudd til fettfattige måltider. 100g fett per 100g og bare 7-10g av dette er mettet. En veldig fin kilde til fett, men du får ikke i deg essensielle fettsyrer herfra da. Eller? Det er i såfall små mengder av de fettsyrene som kommer fra planter. Og det er dem fra havet vi er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå