epletull Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 håper på litt hjelp her, madammen driver meg gal i det hu prøver å få meg til å finne ut hva en sang heter og jeg har ikke den fjerneste anelse på hva den heter og hu (no offense) er litt tonedøv, så når hu prøver å nynne den til meg faller jeg av. Eneste ledetråden hu ga meg er at den gikk på traileren til "New Amsterdam" som gikk på tv3. Siden jeg ikke har tv3 så har jeg ergo ikke sett den og har ikke den fjerneste anelse. Vær så snill, hjelp en stakkar i nøden Lenke til kommentar
iMAD Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 From Yesterday - 30 seconds to mars? Lenke til kommentar
epletull Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 From Yesterday - 30 seconds to mars? jeg foreslo den, det var vitsnok ikke den :/ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Denne? Den de brukte når jeg var i Sverige i sommer. Lenke til kommentar
epletull Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 skal forhøre meg når hu kommer tilbake... takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå