Gå til innhold

Har Lyn-fansen null peiling på andre lag?

olavh

Anbefalte innlegg

Jeg er Start-supporter, og gikk ikk på Lyns supporterklubb, Bastionen, hjemmeside, bare for å se hva dem evt. skrev om søndagens kamp på Sør Arena mellom disse to lagene. Det skrives at Bolaños er en helt ok spiller. Det han har vist i vinter og det han viste på Marienlyst i serieåpninga viser at han er mer enn bare en ok spiller.

Videre skrives det at det ellers er lite å skryte av hos Start, ettersom deres eneste habile spiller ble solgt til Le Mans. Jeg bare nevner spillere som Årst, Fevang, Bolaños, Myggen (hvis han blir skadefri), Borgersen har fortsatt rutine.

og så bør dem heller ikke være så sikre på seier, som de klart gir uttrykk for i artikkelen på hjemmesiden. Tror på en relativt jevn kamp, hvor Start har gode sjanser til å vinne. Det Lyn presterte mot Molde var ihvertfall ikke til å bli skremt av.

men kampen skal spilles.

For å lese mer: http://www.bastionen.no/artikkel.asp?id=1653

Endret av olavh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Myggen kontra god...er helt forskjellige greier :p Myggen var god for noen år siden :p

Joda, han kommer nok neppe på det nivået han en gang var på. Men klarar han 70-80% av det han tidligere kunne, så er det mer enn godt nok.

Lenke til kommentar

Nå er jeg Lyn-fan, men jeg fikk ikke med meg kampen i går. Etter det jeg har lest om kampen så var nok Bastionens beskrivelse av Start ganske god, med mulig unntak av Bolanos. Hulsker, som muligens er norsk fotballs største rasshøl, og Årst hadde begge gode sjangser til å avgjøre kampen, men klarte det ikke. Myggen og Fevang, er ikke begge skada? Vi får se når de kommer tilbake.

Desverre var ikke Lyn noe særlig i går heller, så noe borteseier ble det ikke.

Men jeg skjønner ikke trådstarter. Starte en tråd bare for å bitche over at et annet langs supporterklubb undervurderer hans klubb? Herregud, det er sånn de fleste supportere tenker; undervurderer motstanderen og overvurderer eget lag.

Men kanskje Bastionen traff et sårt punkt?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...