-Void- Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Har egentlig god forståelse for å ikke drikke, men liten forståelse for å ikke kunne bli med folk som drikker ut selv om man ikke drikker selv. Hun er vell lei mas og tjas som "hvorfor drikker du ikke" og "ta deg en øl da!" Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 For min del er det fordi jeg allerede i utgangspunktet er mindre utadvent enn de fleste, og hvis de da i tillegg drikker, blir det veldig vanskelig for meg å holde tritt med dem. Drikk litt da. Du skal se du blir snart utadvent som få Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Har egentlig god forståelse for å ikke drikke, men liten forståelse for å ikke kunne bli med folk som drikker ut selv om man ikke drikker selv. Hun er vell lei mas og tjas som "hvorfor drikker du ikke" og "ta deg en øl da!" Jaja, men hun har nå tatt valget å ikke drikke, og sier hun vil utvide omgangskretsen og være mer sosial, da må hun ut! Det er ikke noe stress å henge med folk som drikker selv om du ikke gjør det selv. Har vært med på byen mange ganger der jeg har vært sjåfør, uten at jeg føler det har hemmet meg nevneverdig sosialt. Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Har egentlig god forståelse for å ikke drikke, men liten forståelse for å ikke kunne bli med folk som drikker ut selv om man ikke drikker selv. Hun er vell lei mas og tjas som "hvorfor drikker du ikke" og "ta deg en øl da!" Jaja, men hun har nå tatt valget å ikke drikke, og sier hun vil utvide omgangskretsen og være mer sosial, da må hun ut! Det er ikke noe stress å henge med folk som drikker selv om du ikke gjør det selv. Har vært med på byen mange ganger der jeg har vært sjåfør, uten at jeg føler det har hemmet meg nevneverdig sosialt. Sant nok. Spørs helt hva folk en er med. Noen har som hovedaktivitet å drikke når de går ut og da blir det kjedelig i lengden om du ikke drikker selv. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg har planer om å la jobb bli livet mitt, da fordi det jeg kommer til å jobbe med allerede opptar mesteparten av livet mitt. Jeg vil ikke ha barn(100% sikker) heller ingen samboer(det er det eneste jeg ikke har slått helt fra meg 100%). Du kan jo fylle tiden din mer med interessene dine og folk som deler de med deg. Om du vil ha en omgangskrets som tar ting mer på sparket så vet du jo allerede hva du må se etter. Ta den tiden du trenger, så går ting bra skal du se. Jeg fyller faktisk det meste av tiden min med interessene mine, fordi jeg jobber med det jeg synes er interessant. Problemet ligger mer i å klare å gå fra bekjent til venn med de jeg møter gjennom jobben. Men jeg mener ikke å surve, altså, jeg klarer meg fint, jeg. Det har bare blitt litt vel mye barn og samboere i omgangskretsen min de siste årene Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Ingen har som hovedaktivitet å drikke når de går ut. Man sitter og prater, man danser, man flørter. Greit nok at mange drikker mens de gjør alle disse tingene, men det er ikke et krav. Rask edit: Så har jo jeg allerede bedt deg ut på kaffe da, Martine, og ble brutalt avslått! Ikke rart du ikke knytter nye kontakter! :D Endret 20. mars 2009 av Alinoe Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 fyllahumor er ikke moro for den som er edru.og man blir liksom barnepasser for dem som drikker. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ingen har som hovedaktivitet å drikke når de går ut. Man sitter og prater, man danser, man flørter. Greit nok at mange drikker mens de gjør alle disse tingene, men det er ikke et krav. Vært i nord-norge nylig? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Drikk litt da. Du skal se du blir snart utadvent som få Jeg gjør det, ja. Blir faktisk utrolig smart og pen og kul og flink til å klatre når jeg drikker, jeg. Rare greier :b Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ingen har som hovedaktivitet å drikke når de går ut. Man sitter og prater, man danser, man flørter. Greit nok at mange drikker mens de gjør alle disse tingene, men det er ikke et krav. Vært i nord-norge nylig? Nei. Jeg liker meg godt i sivilisasjonen. Det skal dog sies at jeg var i militæret og har vært på byen i tromsø. Drikking er viktig for mange, men kan ikke sees som hovedaktivitet. Men det blir selvsagt mest semantikk. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Drikk litt da. Du skal se du blir snart utadvent som få Jeg gjør det, ja. Blir faktisk utrolig smart og pen og kul og flink til å klatre når jeg drikker, jeg. Rare greier :b "flytende mot" er et annet ord for alkohol. Lenke til kommentar
-Void- Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Ingen har som hovedaktivitet å drikke når de går ut. Man sitter og prater, man danser, man flørter. Greit nok at mange drikker mens de gjør alle disse tingene, men det er ikke et krav. Rask edit: Så har jo jeg allerede bedt deg ut på kaffe da, Martine, og ble brutalt avslått! Ikke rart du ikke knytter nye kontakter! :D Da får en problemer om en ikke liker å danse, ikke liker å flørte og synest at det akkurat "disse" folka snakker om er dritkjedelig. Hvem en går ut med er helt sentralt her, for at ting skal bli morro. Endret 20. mars 2009 av -Void- Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ingen har som hovedaktivitet å drikke når de går ut. Man sitter og prater, man danser, man flørter. Greit nok at mange drikker mens de gjør alle disse tingene, men det er ikke et krav. Rask edit: Så har jo jeg allerede bedt deg ut på kaffe da, Martine, og ble brutalt avslått! Ikke rart du ikke knytter nye kontakter! :D Da har en problemer om en ikke liker å danse, ikke liker å flørte og synest at det akkurat "disse" folka snakker om er dritkjedelig. Hvem en går ut med er helt sentralt her, for at ting skal bli morro. Seffninge, men det gjelder jo uansett om alkohol er med i bildet eller ikke. Hvis du ikke liker folka du er ute med og syns samtalen er dritkjedelig, så hjelper det ikke å være aldri så dritings. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Drikk litt da. Du skal se du blir snart utadvent som få Jeg gjør det, ja. Blir faktisk utrolig smart og pen og kul og flink til å klatre når jeg drikker, jeg. Rare greier :b Ja, det tviler jeg ikke et sekund på Men hva er problemet da? Nei. Jeg liker meg godt i sivilisasjonen. Det skal dog sies at jeg var i militæret og har vært på byen i tromsø. Drikking er viktig for mange, men kan ikke sees som hovedaktivitet. Men det blir selvsagt mest semantikk. Oi, vært på byen i tromsø. Da er du godt erfaren med nord-norsk drikkekultur Det du ikke opplever er at det er ca 10 ganger så mange som ikke er i klubbene som ligger komatøse rundt om hos kompiser i 9 tiden. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Da får en problemer om en ikke liker å danse, ikke liker å flørte og synest at det akkurat "disse" folka snakker om er dritkjedelig. Hvem en går ut med er helt sentralt her, for at ting skal bli morro. Egentlig ikke. Du går jo ut for å møte nye folk, hvem du går ut med er jo detaljer. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Ingen har som hovedaktivitet å drikke når de går ut. Man sitter og prater, man danser, man flørter. Greit nok at mange drikker mens de gjør alle disse tingene, men det er ikke et krav. Jada, det er riktig det. Men når man drikker (i hvert fall de menneskene jeg har vært med ut) så går praten stort sett om gutter og puling og ville fyllehistorier, og det blir kjedelig i lengden. Ikke danser jeg når jeg er edru, og flørtemarkedet på byen er noe av det mest skrekkinngytende jeg vet om. Så nei, byen passer meg ganske dårlig :b Rask edit: Så har jo jeg allerede bedt deg ut på kaffe da, Martine, og ble brutalt avslått! Ikke rart du ikke knytter nye kontakter! Oops. Trodde det var tull, jeg Sååeeh...står tilbudet fortsatt? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Kjenner meg litt igjen.. 4 gode venner har samboer, mistenker at en av de får barn om ikke så alt for lenge. (Dama er litt verpesyk ). Tror nok jeg må flytte til Oslo, hvor stortsett alle jeg kjenner har endt opp. Endret 20. mars 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Ja, det tviler jeg ikke et sekund på Men hva er problemet da? Problemet er at jeg ikke drikker, klarer drikke eller til en viss grad vil drikke Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja, det tviler jeg ikke et sekund på Men hva er problemet da? Problemet er at jeg ikke drikker, kan fikses, klarer drikke, kan fikses, eller til en viss grad vil drikke, kan fikses Hvordan? Drikk, så skal du se alle dine problemer forsvinner Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Seffninge, men det gjelder jo uansett om alkohol er med i bildet eller ikke. Hvis du ikke liker folka du er ute med og syns samtalen er dritkjedelig, så hjelper det ikke å være aldri så dritings. Nja. Noen mennesker er mer morsomme i fylla enn andre. Og folk som er artige å være sammen med i edru tilstand, kan godt bli kjipe og teite når de drikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå