Xcinck Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Hei! kjørte meg en tur, så begynte sykkelen å fjuske litt, så gjidde den totalt opp, motoren sluttet å gå. har bensin. sykkelen gjikk litt med chocken på, før den gjidde seg, IGJEN. motoren får liksom ikkje skikkelig "tak" hva kan være problemet? Tenningen?kondens? Endret 20. mars 2009 av Xcinck Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hadde selv samme problemet med min moped ( Gilera Smt 04 modell ) Måtte stille på tomgangen sånn at den nesten stoppa når jeg ikke ga gass, men da funka den helt fint, bytta senere til mindre dyse da jeg fant ut at jeg hadde for stor, og da ble problemet løst for meg. Ta å sett mopeden på støtta, og prøv å still litt på tomgangen og se om det samme problemet skjer da ( nedover assa) Lenke til kommentar
Xcinck Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg har nå merket at den ikke får bensin! Hva kan nå dette komme av? Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ett eller annet er tett, ta ut dysa, skyld den i bensin og blås forsiktig ( IKKE NOE DRITT MÅ KOMME I DEN FØR DU SETTER DEN I! Da vil den være tilbake der den var igjen...) Prøv først å gjør dette men, si ifra hvis det ikke fungerer:-) Tror det ville gjøre susen! Lenke til kommentar
Xcinck Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 hvordan kommer ma til dysen på en NSR? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå