Rudde Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Det er 18 dager til TG og noen flere innspill på hvordan jeg skal organisere musikken min? 01 - Artist - Sang Eller 01. Artist - Sang Endret 20. mars 2009 av Rudde93 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det er 18 dager til TG og noen flere innspill på hvordan jeg skal organisere musikken min? Del den opp etter artist og album, alfabetisk og ikke sjangermessig. Har du noen låter som ikke hører til et album, legger du dem løst og enkeltvis i musikkmappa di. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg har bare album Eneste jeg har utenfor album er Halo Theme Mjoinder Mix og Lux Aeterna - Requiem For A Dream xD Og de ligger i en "Diverse" mappe men jeg vil bare vite hva dere syns om hvordan sangene skal organiseres Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Spotify er STOOOORE mangler og irriterende ting Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ikke organiser, sier jeg bare. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Spotify er store mangler faktisk.. har kanskje? men uansett så ja det mangler mange band, men det tror jeg har noe med at diverse band ikke vil legge ut musikken sin på nett.. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ta ferdig organisert musikk på lan sier jeg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ta ferdig organisert musikk på lan sier jeg Hrm. Nettopp derfor jeg ikke deler musikken min. Min samling er stor, personlig, og gjenspeiler meg på mange måter. Blir helt feil om noen andre skulle ha akkurat samme samlingen. Og tro meg, folk har prøvd å "stjele" den mange ganger. Sneket seg bort på PC-en min mens jeg sover og sånn :b Lenke til kommentar
username882 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 01 - Artist - Sang Eller 01. Artist - Sang Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Slik. Endret 20. mars 2009 av Atald Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 Sånn det ser ut nå er mye på 01. Artist - Sang Atald: jeg vet ikke hvordan jeg gjør det slik. Og fins det noe program som renamer for meg? Er litt slitsom å gjøre det på en og en sang. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ta ferdig organisert musikk på lan sier jeg Hrm. Nettopp derfor jeg ikke deler musikken min. Min samling er stor, personlig, og gjenspeiler meg på mange måter. Blir helt feil om noen andre skulle ha akkurat samme samlingen. Og tro meg, folk har prøvd å "stjele" den mange ganger. Sneket seg bort på PC-en min mens jeg sover og sånn :b Nei, men noe av musikk din liker vel andre også? Det er ikke sikkert dem vil ha alle sangene. Det er mange som har lik musikk smak! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) MediaMonkey kan du sette opp til å gjøre det for deg. Med Ctrl+R mener jeg. Endret 20. mars 2009 av Atald Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nei, men noe av musikk din liker vel andre også? Det er ikke sikkert dem vil ha alle sangene. Det er mange som har lik musikk smak! Ja, selvsagt. Men jeg oppfattet det sånn at du mente man kunne ta en ferdigsortert musikksamling fra noen på LAN, og det kunne jeg aldri gjort, hehe. Men å plukke album man vil ha fra andre, det går greit =) Lenke til kommentar
username882 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Slik. Sån der er seriøst best.. Er bare irriterene å ha tall, punktum osv i navnet. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Slik. Sån der er seriøst best.. Er bare irriterene å ha tall, punktum osv i navnet. Det er jeg helt enig i. Bortsett fra hvis du skal spille av i den rekkefølgen det er på CD'en. F.eks Hard dance mania fortsetter sangen etter forrige sang Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Dette? Nei, dette. Fant det Nå er det 01 vs 1 xD Hva er syns dere? Og når jeg oppdaterer navnene på mediamonkey så oppdateres de ikke på filen. noen måte å fikse det på? Endret 20. mars 2009 av Rudde93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå