Gå til innhold

Hvordan organisere musikksamlinga før The Gathering?

Rudde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bare album

Eneste jeg har utenfor album er Halo Theme Mjoinder Mix og Lux Aeterna - Requiem For A Dream xD

Og de ligger i en "Diverse" mappe men jeg vil bare vite hva dere syns om hvordan sangene skal organiseres

Lenke til kommentar
Ta ferdig organisert musikk på lan sier jeg ;)

Hrm. Nettopp derfor jeg ikke deler musikken min. Min samling er stor, personlig, og gjenspeiler meg på mange måter. Blir helt feil om noen andre skulle ha akkurat samme samlingen. Og tro meg, folk har prøvd å "stjele" den mange ganger. Sneket seg bort på PC-en min mens jeg sover og sånn :b

Lenke til kommentar
Ta ferdig organisert musikk på lan sier jeg ;)

Hrm. Nettopp derfor jeg ikke deler musikken min. Min samling er stor, personlig, og gjenspeiler meg på mange måter. Blir helt feil om noen andre skulle ha akkurat samme samlingen. Og tro meg, folk har prøvd å "stjele" den mange ganger. Sneket seg bort på PC-en min mens jeg sover og sånn :b

Nei, men noe av musikk din liker vel andre også? Det er ikke sikkert dem vil ha alle sangene. Det er mange som har lik musikk smak!

Lenke til kommentar
Nei, men noe av musikk din liker vel andre også? Det er ikke sikkert dem vil ha alle sangene. Det er mange som har lik musikk smak!

Ja, selvsagt. Men jeg oppfattet det sånn at du mente man kunne ta en ferdigsortert musikksamling fra noen på LAN, og det kunne jeg aldri gjort, hehe. Men å plukke album man vil ha fra andre, det går greit =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...