Gå til innhold

Lars Monsen med nytt Freak-show


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva menes med "Freak-show"? Forøvrig så tror jeg dette kan bli bra. En stor utfordring for Monsen og de andre deltakerne.

 

Fordi de er handicappede .............. Derfor er de selvfølgelig freaks.......! Hvor vanskelig kan det være..........? :tease:

 

Nei, altså...... Alt det med freak-show var en lytehumor-greie og en spøk. Jeg angrer allerede.....

 

Jeg er bare litt skuffet over at det ikke ble noen ny ekspedisjon.

Lenke til kommentar
Jeg er bare litt skuffet over at det ikke ble noen ny ekspedisjon.

blir det ikke ny ekspedisjon da? eller er det en av de tidligere ekspidisjonene, bare med handicappede?

 

å hvordan handicappede egentlig? ikke så ideelt med rullestol i en av lars monsens ekspedisjoner :tease:

Lenke til kommentar
Det blir ikke det samme å se på Lars Monsen. Flott at folk tar hensyn til funksjonshemmede, men synes ikke at det er Lars Monsen sin jobb. Han er den fyren som er bøs og går over Canada ...

 

Alle må ta hensyn til dem nå. Selv en litt høy trapp er førstesideoppslag for mediene.

 

Likevel er det ikke slike program jeg forbinder med LM. Han er sterk, sunn, frisk og lytefri. Akkurat sånn vi vil ha det!

Lenke til kommentar
Takk men nei takk sier jeg.

 

NRK begynner å gå rimelig tom for idèer?

Tom for ideer? Er vel strengt tatt Lars Monsen sine ideer han setter ut i livet. Han er sin egen regisør å kameramann, å selger kun seriene sine videre tel NRK, uten at dem nødvendigvis har så mye dem skulle sagt. Men uansett er detta en genial ide som vil trekke mye seere. Nå har dem sendt Lars Monsen aleine på tur i mange år kun med forskjellige reisemål, så nå er det på tide å finne et nytt konsept med litt varriasjon. Trur detta kan bli bra jeg.

Lenke til kommentar
Takk men nei takk sier jeg.

 

NRK begynner å gå rimelig tom for idèer?

Tom for ideer? Er vel strengt tatt Lars Monsen sine ideer han setter ut i livet. Han er sin egen regisør å kameramann, å selger kun seriene sine videre tel NRK, uten at dem nødvendigvis har så mye dem skulle sagt. Men uansett er detta en genial ide som vil trekke mye seere. Nå har dem sendt Lars Monsen aleine på tur i mange år kun med forskjellige reisemål, så nå er det på tide å finne et nytt konsept med litt varriasjon. Trur detta kan bli bra jeg.

enig, la oss vente å se. De vanlige oppleggene hans synes jeg er litt oppbrukt, hvem vet vel ikke at han tjorer fast bikkjene før han slår leir,samler ved til bålet, fixer opptenningsved til morrabålet kvelden før osv. Eneste forskjellen er at han gjør det på forskjellige steder. Men ikke misforstå meg nå, jeg liker virkelig å se på Lars Monsens programmer, men kan være greit med noe litt annerledes fra han nå

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Han har jo vert over hele Norge, så med mindre han skal ta alle turene på nytt igjen, virker det som en god idè å gjør noe anderledes. Jeg tror folk vil finne det interessant hvordan han løser det at han kanskje har med seg folk som er blinde, eller har problemer med å gå. Den røffe villmarkens far har jaggu blitt blaut :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...