The Stig Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Soviet Assault er som et gourmetmåltid på to munnfuller, det smaker veldig godt, men du blir ikke særlig mett. Samlepakken gjør deg derimot både mett og glad. Les mer Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Dette var noe todelt ja. Elsket WiC orignalen, og har allerede skaffet dette. Har dog ikke fått spilt det enda, mulig jeg tar det i helgen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Kjøpte Complete edition til 15£ for noen dager siden, gleder meg til å spille på ny rigg. Apekatten på Traileren var skummelt naturtro, samt at dette var en av de bedre trailerne jeg har sett. Endret 20. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
SVD Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Apekatten på Traileren var skummelt naturtro. Ja, jeg trodde det var en ekte ape før jeg spilte traileren gleder meg til vi får spill med slik grafikk! Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Syntes artikkelen var skrevet litt mye med tanke på oppdrag-delen...(Muligens fordi det er stort sett der endingene har skjedd). For å snakke på egne vegne har jeg spilt utallige timer wic, er rang general, men jeg har ikke fullført alle oppdragene i originalspillet :!: Rett og slett fordi det er mer spennede og utfordrende å herje med andre spillere online Lenke til kommentar
firkantspiker Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Når man går litt nærmere disse oljeinnstalasjonene utenfor Lofoten ser man tydelig at disse er driftet av det kjente norkse oljeselskapet Gulebøy og over inngangen til Bunkersen er det et skilt som viser veien til Holemenkollen, Oslo og Tromsø (eller noe) tror jeg... Tror svenske Massive entertainment virkelig har hatt det gøy på jobb... Var ikke lastebilene i de oppdragene man hadde i nord-Russland Danske? Edit: leif Endret 21. mars 2009 av raven109 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Hehe, ja - tok et par blinkskudd av oljeplattformene. Endret 21. mars 2009 av The Stig Lenke til kommentar
firkantspiker Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Hehe, ja - tok et par blinkskudd av oljeplattformene. Sånn var det ja Massoil var selskapet og platformen het Gulebøj... lol Endret 21. mars 2009 av raven109 Lenke til kommentar
Ganam Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Kossen kan Soviet Assault bare få 5/10 og Complete Edition 9/10? Complete Edition er vell Soviet Assault bare pakka sammen med World of Conflict? Det er jo samme spillet? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Man mener at tilleggspakken ikke tilfører noe særlig nytt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Har du WiC fra før er det nok liten vits å kjøpe denne også. Har du ingen får du hele WiC pluss mye annet snakcs. Jeg begynte å spille WiC da jeg fikk høre om denne og har ventet og ventet og ventet... problemet var at jeg gikk lei av å vente og droppet hele WiC. Får se om jeg gidder ta det frem igjen etterhvert. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Forrige gang jeg kjøpte WiC fulgte det med en bit av Berlin-muren samt et headset. Tror jammen jeg må reinstallere spillet og kose meg med rå grafikk og heftige slag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg