kneggknegg Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Har stått stille på rundt 80,5 kg de siste ukene. Kommer liksom ikke i gang sånn jeg trodde da skolen starta igjen, men er stort sett fornøyd med vekt og kropp nå. Godt å ha fine damer på fanget igjen på fester, det er lenge siden! Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 80,4 kg... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Sinnsykt bra jobbet mann Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Var plutselig 82 kilo forrige helg, men gikk ned 1 kg igjen denne uka så ligger på 81 kg ca. Har ikke vært like disiplinert lenger og det får jeg svi for veldig fort, ikke mye mellom å legge på seg og slanke seg. Trener mer styrke, mulig det har med at det har blitt noen kilo i pluss. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Skifter mellom 82-81 kg, igår kveld var det 81,4 kg. Lenke til kommentar
Foror Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Veldig godt gjort! Må si at du holder en god vekt i forhold til høyden din nå. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Veldig godt gjort! Må si at du holder en god vekt i forhold til høyden din nå. Takk for det! 82,2 nå idag. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 81,2kg Føler for å gå ned enda mer nå, så går for 1 kilo i uka igjen, kanskje nå nedi 75 kg til jul. Drar bedre damene da! Det får være motivasjonen!! Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 80,3 kg Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 81,5, lagt på en kilo i jula... Må skjerpe meg om jeg skal få en slank og fin kropp til sommeren.. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kom over tråden din og leste gjennom den nå nettopp, er selv 203cm og veier 110kg, føler meg ikke tjukk men vil gjerne under 0,1 tonn selv! Kjempefin fremgang du har hatt må jeg si, veldig imponert over deg Stå på Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 5. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2010 Hyggelig å høre at jeg imponerer og motiverer andre, det gjorde vekttapet enklere! Nå har jeg ligget på 81 +/- siden i sommer, har fortsatt mage igjen som jeg gjerne vil bli kvitt. Er det store målet å få flat og velbygd mage, men da må jeg gjøre det samme som jeg begynte på for et år siden, ta meg i nakken og spise som jeg gjorde da og trene enda mer. I vinter startet jeg og en kompis å trene på et lokalt trengigssenter og merka fort fremgang på armer og skuldre både jeg og han. Sku gjerne jogga hver dag, men ute nå er det over 20- og vært det siste måneden så får ikke løpt så mye som jeg hadde ønsket. Så da får jeg trene inn en rutine ala den jeg hadde i fjor vår så kanskje vi kommer litt under 80kg også. Den kompisen jeg nevnte såvidt slanka seg forøvrig 10 kg nå i høst med akkuratt samme metode som jeg hadde! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Har lest igjennom tråden din nå..For meg virker det som du har utviklet et problem i forhold til kropp/vekt. Først skal du ned til 80 kg, deretter 75, "bare litt til",.." Ikke dra den lengre nå. Det er ikke bra må du skjønne. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Ta det med ro, vil bare bli kvitt valpefettet på magen. Fortsatt noe å gå på der. Lenke til kommentar
uchi Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Vekt er et vanskelig spørsmål. Mange ønsker at deres nåværende vekt, men de fleste vet ikke om hans liv - mange av dem er det bedre å bo der de endres. Du kan se modell eller for blader og TV-skuespiller, men disse målene kan ikke være sunt eller realistisk for deg. Dessuten er det en magisk diett eller pille du ser ut som alle andre. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 80,8 kg. Fikk idag jogga tur for første gang siden før jul en gang. Var tungt, men godt. Har nesten bare trent styrke i det siste som begynner å gjøre seg gjeldene på armer og overkropp. Trener benk, biceps, triceps og skulder(millitærpress) for det meste. Håper å bytte ut litt flesk med muskler. Håper det gir resultater når jeg får kombinert styrke og kindisjon utover året. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Bra jobba trådstarter, fortsatt imponert over innsatsen og pågangsmotet ditt Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 24. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2010 80,6 kg Takk for det Mompen! Denna uka har sett sånn ut: På matfronten spiser jeg mandag-fredag sunn frokostblanding som frokost, to brødskiver med skinke til lunsj, vanlig middagsmåltid, and thats it! Lørdag er det ikke mye annerledes bare en sjokoladebit eller tre, søndag er fyllesjukdag og mat er generelt ikke godt den dagen, men får i meg de viktigste måltidene. Nå som temperaturen er rundt 6-7 minus går det ann å jogge igjen, så jeg jogga den vanlige runden torsdag, fredag og lørdag i ekstase over endelig å få trent opp kondisen igjen. Mandag og Onsdag trener jeg styrke og styrke only. Lurer på om dette er rette veien å gå for å bytte ut det siste flesket med muskler? Lenke til kommentar
mafkoy Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 80,6 kg Takk for det Mompen! Denna uka har sett sånn ut: På matfronten spiser jeg mandag-fredag sunn frokostblanding som frokost, to brødskiver med skinke til lunsj, vanlig middagsmåltid, and thats it! Lørdag er det ikke mye annerledes bare en sjokoladebit eller tre, søndag er fyllesjukdag og mat er generelt ikke godt den dagen, men får i meg de viktigste måltidene. Nå som temperaturen er rundt 6-7 minus går det ann å jogge igjen, så jeg jogga den vanlige runden torsdag, fredag og lørdag i ekstase over endelig å få trent opp kondisen igjen. Mandag og Onsdag trener jeg styrke og styrke only. Lurer på om dette er rette veien å gå for å bytte ut det siste flesket med muskler? Fyy F, du er bra ass man! Sitter på 86 kg her nå, og er nesten i samme posisjon som deg når du starta. Må få bort noe av fettet. Men siden du nå er ganske rutinert på dette med slanking, kan jeg bare spørre om noe? 1. Spiser du ikke kveldsmat? 2. Spiser du mellommåltider? (Eple, etc.) 3. Hvor mye trener du hver dag? Og hvor mange dager i uka? Sitter du mye foran dataen? 4. PLeier du å skeie ut i helga? På forhånd takk! Stå på! Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Hei mafkoy, og takk for hyggelige ord! 1.Spiser veldig sjelden kveldsmat, blir ihvertfall bare i helgene om jeg ikke har annet å ta meg til. 2.Hvis jeg virkelig er sulten mellom måltidene eller utpå kvelden tar jeg et eple eller banan, eller annen frukt for å fylle på. Da er jeg ikke sulten igjen før neste måltid. 3.Akkuratt nå har jeg hatt en liten downperiode i løpetreninga siden det har vært så kaldt, men nå om dagen er det slightly varmere så jeg jogger tur nesten så ofte som jeg kan, kom faktisk hjem fra en løpetur nå nettopp! Spørs hvor opptatt jeg er ellers, men prøver å jogge minst tre ganger i uka hvis du regner med styrketreningen to ganger i uka. Når det gjelder mengden med trening så har jeg en fast runde jeg jogger på ca 6 km (bare bratt nedover og bratt oppover-bakke) som er akkuratt passe lang nok til å jogge så ofte som jeg gjør! Tror det er viktig å finne seg en runde man liker å jogge og som er passe lang, da blir det mye letter å begynne å trene.. Sitter foran datan mye på hverdagene, ellers bruker jeg nesten hele dagen på å komme meg til og fra skolen. Får ikke tid til mye annet enn å jogge og trene. Er egentlig ikke no så voldsomt ihuga på å sitte foran skjermen, så med en gang jeg finner noe annet å gjøre gjør jeg heller det for å si det sånn. 4.Hvis du tenker på "skeie ut" som å spise godteri så er det mye opp og ned. Men har en viktig policy og det er: ingen potetgull. Det spiser du et helt måltid av om du begynner, så se opp for den! Sier heller som jeg sa til kompisen min: ta deg en sjokolade istede, spiser ikke i like stor grad så mye av det Er ingen rutinert mann når det gjelder slanking, men hadde suksess selv og skreiv samtidig denne loggen. De du burde spørre er de som ga meg svar før i tråden! Dette er ihvertfall sånn jeg gjorde det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå